in ons vorige huis hadden we in een kleine kamer een inloopkast gemaakt met planken en roedes. In ons huidige huis hebben we echt een kledingkast nodig in de slaapkamer. Max 275cm breed, ivm ruimte het liefst met schuifdeuren. Ik kom alleen maar kasten tegen die ontzettend gammel zijn volgens de reviews. Wat zijn nou aanraders die wel stevig zijn? Liefst online te bestellen en thuis bezorgd.
Wij hebben ruim 25jaar geleden een Norma kast gekocht. Deze is ondankd 2 keer verhuizen nog in perfecte staat. Helaas zijn ze niet meer nieuw te krijgen, maar kom je ze nog wel eens tegen op marktplaats. Zo hbben we er vorig jaar nog 2 op te kop getikt. Hang en sluitwerk is nog perfect. Wel bij het ui elkaar halen overal foto’s van gemaakt.
Klagen is zinloos, doe iets of vergeet.
Oordeel niet over mijn leven. Want je hebt mijn rugzak niet gedragen. -Rita Nievelstein-
Wij hebben deze, hij is er ook in andere maten en kleuren en uitvoeringen volgensmij. De latjes zijn plak strips dus die hebben we even extra vast geplakt met montage kit en dan blijven ze keurig zitten. Erg blij met de kast wel!
Pax is echt mega stevig. Hier de hele grote en diepe 2x, en gewoon in z'n geheel verhuist (ok van elke de schuifdeur er wel af gehaald want die wegen haast meer dan de kasten zelf)