Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
Aife schreef:Ik ben heel tevreden van ring. Ik heb een deurbel met camera thuis. En bij de paarden heb ik aparte camera's van Ring hangen.
Momenteel zijn er ook kortingen op veel toestellen
Kmbrly schreef:Aife schreef:Ik ben heel tevreden van ring. Ik heb een deurbel met camera thuis. En bij de paarden heb ik aparte camera's van Ring hangen.
Momenteel zijn er ook kortingen op veel toestellen
Ik heb ring gehad, maar toch blijer met de eufy. Omdat deze zonder abonnementskosten is.
Nu ook onlangs omgeschakeld naar de camera’s van eufy.
Aife schreef:Kmbrly schreef:Ik heb ring gehad, maar toch blijer met de eufy. Omdat deze zonder abonnementskosten is.
Nu ook onlangs omgeschakeld naar de camera’s van eufy.
Heb je dan bij eufy ook dat hij de bewegingen opneemt? Want enkel voor de opnames heb je een abonnement nodig. Voor de meldingen en het kijken zelf niet.
ingvdh schreef:Ik heb een Eufy deurbel, eenvoudige versie.
Ik heb hem zo ingesteld dat hij begint op te nemen zodra er iemand de tuin binnenkomt, ik krijg daar dan ook een melding van op mijn telefoon.
Net kwam een pakjesbezorger langs, ik krijg dan een melding op de telefoon dat hij beweging heeft gezien. hij neemt op tot de beste man uit beeld is.
Je kan er ook voor kiezen om alleen degenen op te nemen die daadwerkelijk op de bel drukken.
Hij neemt alleen op bij personen, vogels, katten en ander dieren krijg ik geen meldingen van.
Ook in het donker doet hij het prima.
ingvdh schreef:@Siers, het is echt zo gedaan. Er zit hele duidelijke instructie bij en de gaten boren waren het meeste werk.
De app is heel duidelijk en helpt je ook door het installatie proces heen. Met QR codes koppel je de boel heel makkelijk aan elkaar.
Ik heb hem aangeschaft omdat mijn voordeur achter een hoog hek zit en mensen ongezien van alles kunnen doen in mijn tuin zonder dat daar iemand wat van ziet als ik niet thuis ben.
Met deze camera komt niemand ongezien mijn meer tuin binnen.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bellatrix, Bnet, Casca, Diddykong, Em_, Froukje, Hanneke137, jojoleinee, Lalidan, LesleyAnne, MirjamRobin, Mitch_Beauty, SansaS, Syrianda, venga, xYaartje en 35 bezoekers