Oplaadbare E sigaret/vape. Waar nog online te koop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Raineri
Berichten: 6238
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 14:31

Jessicauvita schreef:
Skessa_ schreef:
Ja wij wonen in NL en er is een uurtje geleden nog een pakketje binnen gekomen, dus geen idee?


Oh top dan ga ik ook bestellen !



Hmm. Misschien is het wel net als met abler. Als de douane het ziet dat je de Sjaak bent maar ze controleren niet alles natuurlijk. Geen geneesmiddel ook dus wellicht daarom wat eenvoudiger. Ik geloof dat alles van lepetitvapeur nml wel verboden is, ik zou voorzichtig zijn. Volgens mijn vape shop althans. Hopelijk gaan ze nog het eea aanpassen aan ingrediënten want die vloeistoffen zijn wel het fijnste!

Brainless

Berichten: 29744
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 15:15

Raineri schreef:
Hmm. Misschien is het wel net als met abler. Als de douane het ziet dat je de Sjaak bent maar ze controleren niet alles natuurlijk.

Abler verzend niet meer naar Nederland.

Raineri
Berichten: 6238
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 18:28

Brainless schreef:
Raineri schreef:
Hmm. Misschien is het wel net als met abler. Als de douane het ziet dat je de Sjaak bent maar ze controleren niet alles natuurlijk.

Abler verzend niet meer naar Nederland.


Dat staat los van het punt dat als iets verzonden wordt, dat het niet betekent dat het mag. je bent zelf verantwoordelijk voor wat je koopt.

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Oplaadbare E sigaret/vape. Waar nog online te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 08:30

Moderatoropmerking:
Vapen an sich is niet verboden dus het onderwerp mag besproken worden. Online verkoop en liquide met smaakjes zijn echter níet toegestaan, ik heb dus enkele linkjes verwijderd naar een shop waar dit verkocht wordt. Graag hier rekening mee houden in de discussie.

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Oplaadbare E sigaret/vape. Waar nog online te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 08:33

Ik PB je even TS :)