Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rex_Rolfo schreef:Je telefoon kent je beter dan jij jezelf kent. Geef er maar aan toe en luister naar de podcasts. Daar wordt je gelukkiger van dan luisteren naar de muziek waarvan je alleen maar denkt dat je er van houdt.
Nimmy schreef:Rex_Rolfo schreef:Je telefoon kent je beter dan jij jezelf kent. Geef er maar aan toe en luister naar de podcasts. Daar wordt je gelukkiger van dan luisteren naar de muziek waarvan je alleen maar denkt dat je er van houdt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik wil heen formule 1 geneuzel, ik wil rustig wakker worden of naar huis tuffen met een muziekje op de achtergrond...
Texas02 schreef:Wat ben ik toch blij met mijn gewone autoradio met USB, die heeft ook geen grapjes
c_alsemgeest schreef:Texas02 schreef:Wat ben ik toch blij met mijn gewone autoradio met USB, die heeft ook geen grapjes
Mijn evoque ging op de snelweg spontaan de hulpdiensten bellen omdat ik een frontale botsing met zo veel G krachten aan impact had gemaakt...
Alleen ik reed gewoon en er was geen botsing geweest
Maar dan had die auto wel meer bijzondere elektronische dingen. Heeft ook een keer bijna een vriendin geplet omdat de elektrische bijrijdersstoel naar voren bleef gaan terwijl ze er in zat... en niet stopte, en dat ding kon errûhg strak tegen het dashboard aan kwamen we toen achter