Ik wil heel graag een badkamer verbouwing, maar niet een gewone badkamer maar echt meer richting het wellness idee.
Toen wij hier net kwamen wonen hebben we het hele huis verbouwd en dus ook de badkamer. Vanaf het begin af aan vond ik de badkamer al niet goed gelukt en naarmate we hier langer wonen irriteer ik mij er steeds meer aan.

We hebben nu een kleine badkamer met een douche wc en wastafel that's it.
Wat ik wil: een grote badkamer, met een heel royaal bubbel ligbad, een mega grote douche incl stoomcabine en een infrarood sauna waar je languit in kan liggen. Voor de rest wil ik een rustgevende uitstraling, ik wil me heerlijk kunnen terug trekken in de badkamer en maximaal kunnen ontspannen.
Dit betekend dat er sowieso een muur tussenuit moet om de ruimte groter te maken, dus het word dan echt wel een heuse verbouwing.
Hebben meer mensen hier een wellness badkamer? Hebben jullie het zelf zo verbouwd of was het al zo toen je er kwam wonen? Wat zijn jullie bevindingen?
Voor de mensen die zelf zo'n verbouwing hebben gedaan: Hebben jullie foto's? Hoelang duurde de verbouwing en waar heb je dit laten doen? En wat waren ongeveer de globale kosten?
Ik ben heel benieuwd!