Bedankt voor jullie berichten en foto's! Goed om te zien dat je zo'n scherpe beelden uit een telefoon kunt krijgen 
8nnemiek schreef:Ik heb de iPhone 12, en die is fantastisch. Ik gebruik heb ook wel om video op te nemen van onze klusprojecten voor een toekomstig vlog.
Als fulltime videograaf ben ik best wel kritisch op filmkwaliteit, en deze is zelfs bij weinig licht eigenlijk top. Maar je mist met een telefoon natuurlijk altijd wat mogelijkheden.
Dé filmtelefoon is momenteel toch wel de iPhone 15, waar zelfs het hele Apple event mee is gefilmd.
De iPhone 15 kan in log filmen (vergelijkbaar met RAW bij foto’s) en je kan bv rechtstreeks naar een externe schijf opnemen.
Maar dat is vooral handig als je echt professioneel wil filmen, of vloggen bv.
Goed om dat te lezen van iemand die ook heel kritisch is! Ik gebruik normaal een spiegelreflex, dus ik ben niet snel tevreden. Het is heel erg, maar ik wil die telefoon eigenlijk vooral voor Instagram
Sinds de reels zo belangrijk zijn geworden merk ik dat mijn account erg inkakt, en dat is natuurlijk zonde.. Ik had 70.000 volgers en er zit een webshop aan verbonden, dus het lijkt mij de investering wel waard.