Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Muronia schreef:Geen opzegtermijn maar ze hebben wel een periode staan voor de verwerking van het overzetten. Ze moeten immers administratief wat regelen tussen beide providers en daar staat tijd voor.Ik heb geen opzegtermijn of iets omdat ik nu geen abonnement heb lijkt mij?
Muronia schreef:Simkaartje hoeft er nog niet in, en zou ik ook niet doen (mogelijk is het nummer dat er nu op staat dan nog actief). Dat wordt op afstand geregeld door de providers, hoef jij niks voor te doen. Je kan normaal gesproken gewoon wachten tot dat gebeurd is en dan de simkaart wisselen. De tijd dat je geen bereik hebt is minimaal (oude deactiveren en nummer dan op nieuwe sim zetten en actieveren).Maar als ze dat nummerbehoud omzetten, moet dan niet het nieuwe kaartje in de telefoon zitten? Dan zou ik die er vrijdagochtend in moeten doen en van te voren al mijn gegevens/contacten/apps daarop moeten zetten ofzo?