Nu heb ik gekozen voor nummerbehoud en ik kreeg bericht dat het nummerbehoud op 05-01 in zou gaan tussen 09.00-12.00. Allemaal prima en duidelijk.
Nu krijg ik bij die telefoon een simkaartje met daarop een ander nummer. Van wat ik begreep moet ik dat kaartje er gewoon in doen en wordt dat kaartje dus vrijdag omgezet naar het goede nummer. Voor die tijd kan ik de telefoon denk ik dus nog niet gebruiken?
En hoe zit dat dan met mijn oude simkaartje/telefoon, kan ik die niet meer gebruiken nadat ze het nummer hebben omgezet naar de nieuwe telefoon? Ik heb nu gewoon een simlockvrije prepaid-telefoon die echt af is, vandaar de nieuwe, maar ik wil wel graag bereikbaar blijven natuurlijk.
En dan.. kreeg ik het contract via de mail waar in staat dat hij ingaat vanaf 17 januari. Dat duurt nog 2 weken. Houdt dat in dat ik de nieuwe telefoon dus pas vanaf 17 januari kan gaan gebruiken? Als ik mijn oude telefoon/simkaart niet meer kan gebruiken na het omzetten van dat nummerbehoud, dan zou ik dus bijna 2 weken zonder telefoon zitten straks? Dat lijkt me raar of dat klopt. Nou, hopelijk zijn hier mensen met verstand van deze dingen. Anders bel ik er morgenochtend maar even naartoe.