vergoeding bij waterschade

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Little_Gift
Berichten: 1780
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 22:33

magicmist schreef:
Dank zij de inspanningen van mijn zwager en man is de verstopping inmiddels verholpen. (Lees van 14.00 tot 01.00u bezig geweest. Letterlijk in de oliebol gezeten..
Nu nog een flinke stank in huis. Maar dat is het minst erge.nu afwachten wat de verzekering gaat doen schade id flink want schimmel vormt zich al


In 2 dagen tijd schimmelvorming?
Dat lijkt me wel heel snel en ikzelf ben nochtans als de dood voor schimmels dus zal ze niet snel onderschatten... Maar in 2 dagen al schimmelvorming lijkt mij eerder alsof er al veel langer lekkage/verstoppingsproblemen zaten en ik vrees dat een verzekering daar ook moeilijk over gaat doen

magicmist

Berichten: 3336
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 22:40

Little_Gift schreef:
magicmist schreef:
Dank zij de inspanningen van mijn zwager en man is de verstopping inmiddels verholpen. (Lees van 14.00 tot 01.00u bezig geweest. Letterlijk in de oliebol gezeten..
Nu nog een flinke stank in huis. Maar dat is het minst erge.nu afwachten wat de verzekering gaat doen schade id flink want schimmel vormt zich al


In 2 dagen tijd schimmelvorming?
Dat lijkt me wel heel snel en ikzelf ben nochtans als de dood voor schimmels dus zal ze niet snel onderschatten... Maar in 2 dagen al schimmelvorming lijkt mij eerder alsof er al veel langer lekkage/verstoppingsproblemen zaten en ik vrees dat een verzekering daar ook moeilijk over gaat doen

Meer donkere plekken. Is waarschijnlijk toch waterschade.

Muffe geur is van rioollucht geweest. Dus valt gelukkig mee.
Morgen komt er een bedrijf een offerte doen. Die sturen we naar de verzekering en dan wachten we weer af.

Dat bedrijf vertelde dat schimmel onder juiste omstandigheden binnen 48 uur kan ontstaan. Dus kan wel.

magicmist

Berichten: 3336
Geregistreerd: 10-09-05

Re: vergoeding bij waterschade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-23 23:30

Bedrijf is geweest. Kosten van gedeeltelijk vloer vervangen is rond de 9000,-.
Als de hele vloer vervangen moet gaan worden zitten we op de 14.000.- .
Wel incl opstal van spullen etc.
We gaan het zien wat de verzekering wilt. Ben er huiverig voor. En we willen snel gaan vervangen, want nu het hout droog is stinkt het weer behoorlijk en mijn zoontje heeft zich opengehaald aan een opstaande rand.