Instagram Blijft me Beperken - Waarom?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Instagram Blijft me Beperken - Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-23 02:08

Ik heb een vraagje; ik weet gewoon niet wat ik verkeerd doe, maar na elke drie, vier, vijf (varieert een beetje) geplaatste opmerkingen (bij mensen/bedrijven) die ik volg, komt er een pop-up die zegt WE BEPERKEN BEPAALDE ACTIVITEIT OM ONZE COMMUNITY TE BESCHERMEN.

Ik plaats geen meningen, geen lelijke zaken, niets racistisch, geen politiek. Ik reageer op winacties van bedrijven, vertel iets over mijn paarden en tag soms wat mensen (met geverifieerde accounts). Ik doe dit via de website op de computer, omdat dit makkelijk typt.

Ik heb geen opvallend aantal volgers (circa 150), plaats ongeveer eens per week zelf een bericht, en als ik beperkt ben, kan ik wel liken, volgen, stories plaatsen en/of berichten delen naar andere sociale media (zoals Facebook of naar WhatsApp. Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Steeds word ik binnen enkele uren weer gevrijwaard (dat merk ik omdat ik dan probeer iets te plaatsen wat opeens weer lukt).

Ik heb al gemeld dat ik vermoed dat het niet klopt, ik weet OPRECHT niet wat ik verkeerd doe. Ik kopieer geen content van anderen zonder toestemming, plaats geen fotos zonder bronvermelding, plaats niet absurd veel tags (of hashtags).

Iemand die echt verstand heeft van Insta?

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Instagram Blijft me Beperken - Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 02:39

Ik heb een tijdje terug iets vergelijkbaars gehad, kon op dat moment ook niet volgen enzo. Wel via de app vreemd genoeg, maar via de website niet. Reageren gaf ook een foutmelding. Heb toen via onderstaande optie m'n verhaal gedaan. Nooit reactie op gehad, maar vanaf ± een week erna nooit meer issues gehad

Afbeelding

Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Re: Instagram Blijft me Beperken - Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-23 04:38

Dank je wel, ik heb van alles bekeken, maar ben deze nog niet tegen gekomen. Wel het rapporteren van een probleem, maar dan kan ik niets invullen, komt alleen een boodschap in beeld dat de beslissing heroverwogen wordt. :-(