Weet iemand hoe zo’n kachel aanmoet? Er is nergens een handleiding (vakantiehuisje) kreeg hem wel uit maar niet meer aan en het is de enige verwarming in dit huis
Staat nergens een naam op, anders had ik dat al gedaan
jowien
Geplaatst: 18-11-23 20:44
Er lijkt een zwart knopje met ster naast te zitten? Die in drukken en langzaam de andere knop open draaien?
Felien_Kyra
Geplaatst: 18-11-23 20:50
Kan je de kachel heel iets aandraaien (op waakvlam) en dan beide knoppen (grote en kleine) indrukken? Als dat lukt: kleine langzaam loslaten en dan even 20 sec de grote knop ingedrukt houden om die vervolgens ook rustig los te laten.
Dit is in ieder geval hoe bij mij de gaskachel werkt. En moet dit soms meerdere keren herhalen voor die aan blijft
Sanniejtjuh
Geplaatst: 18-11-23 20:53
Dat zwarte knopje is gok die de piezoonsteking. Kachel iets open draaien, heel even wachten, en dan dat knopje indrukken, misschien meerdere keren.
Siers83
Geplaatst: 18-11-23 20:56
Sanniejtjuh schreef:
Dat zwarte knopje is gok die de piezoonsteking. Kachel iets open draaien, heel even wachten, en dan dat knopje indrukken, misschien meerdere keren.
Dit idd. En als ie brand ook even vasthouden dat knopje
Steppe
Geplaatst: 18-11-23 21:17
Photograph schreef:
Steppe schreef:
Even googelen op type en gebruiksaanwijzing
Staat nergens een naam op, anders had ik dat al gedaan
Mmm dan wordt het lastig maar zie dat er al goeie oplossingen zijn.
Aanzetten is vrij simpel; - De grote ronde knop draai je op het vonkje. - Dan houd je de grote ronde knop ingedrukt en tegelijkertijd klik je op het kleine ronde knopje met rode vonkje, dit herhaal je tot de waakvlam aan slaat. - De ronde knop laat je los na 5 seconden en als het goed is blijft de kachel dan branden en kan je hem op stand 1 tm 7 draaien.
Slaat de kachel af, doe je dit opnieuw.
Mocht je een filmpje willen van hoe de kachel aan gaat laat het even weten, dan stuur ik het je toe.