Vraag over een Facebook account

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

Vraag over een Facebook account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 12:13

Ik hoop dat het hier goed staat, anders verplaats het maar.

Ik heb zelf al een eigen account.
Nu willen mijn vriend en ik een camperplaats realiseren en ik zou hier ook een Facebook pagina voor willen maken.
Alleen gaat onze camperplaats waarschijnlijk volgend jaar pas open.
Kan ik een account aanmaken en nog op 'prive'? zetten zodat er nog niet opgezocht kan worden?

tyleysmiley

Re: Vraag over een Facebook account

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 13:31

Je kunt je gemaakte account de-activeren...Dan is het 'weg' en kan ook niemand je zoeken.
Berichten die je eventueel via messenger hebt verstuurd blijven volgens mij wel zichtbaar

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 14:01

tyleysmiley schreef:
Je kunt je gemaakte account de-activeren...Dan is het 'weg' en kan ook niemand je zoeken.
Berichten die je eventueel via messenger hebt verstuurd blijven volgens mij wel zichtbaar

Dank je wel voor je antwoord +:)+

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 14:09

Waarom zou je niet willen dat mensen het nu al vinden? Dan heb je toch alvast wat exposure?

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 15:42

Earth schreef:
Waarom zou je niet willen dat mensen het nu al vinden? Dan heb je toch alvast wat exposure?

Omdat de camperplaats volgend jaar april pas open gaat. En de website ook nog niet in de lucht is. Daar staat al wel een nummer op waarop de camperplaats op te bereiken is.

Hannanasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 17:05

Ik zou hem lekker open gooien en alvast gaan inplannen als mensen dat willen. Omdat je te vinden bent betekent het niet dat potentiële klanten al door de marketing stappen zijn gelopen en direct boeken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 17:09

haffiefreak schreef:
Ik hoop dat het hier goed staat, anders verplaats het maar.

Ik heb zelf al een eigen account.
Nu willen mijn vriend en ik een camperplaats realiseren en ik zou hier ook een Facebook pagina voor willen maken.
Alleen gaat onze camperplaats waarschijnlijk volgend jaar pas open.
Kan ik een account aanmaken en nog op 'prive'? zetten zodat er nog niet opgezocht kan worden?

Je kan een zakelijke pagina maken. Die kan je zo zetten dat niemand hem kan zien. (Instellingen). Als je er mee klaar bent, knal je 'm open en heb je meteen een gelikte zakelijke facebook pagina.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-23 08:21

Hannanasjuh schreef:
Ik zou hem lekker open gooien en alvast gaan inplannen als mensen dat willen. Omdat je te vinden bent betekent het niet dat potentiële klanten al door de marketing stappen zijn gelopen en direct boeken.

Wij willen een camperplaats zonder reserveringen.

Hannanasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:32

haffiefreak schreef:
Hannanasjuh schreef:

Wij willen een camperplaats zonder reserveringen.

Ja dan neem je geen reservering aan. Het uitgangspunt blijft het zelfde. Omdat je bestaat en ze je gezien hebben, komen ze niet direct naar je toe. Ook daarvoor(zelfs al zou het gratis zijn) gaat een klant eerst door een zogenaamde klantenreis.

Zoals eart al zei, de exposure is mooi mee genomen. Je kan dan ook heel duidelijk zijn dat je nog niet open bent door simpelweg niet de precieze locatie weg te geven. Ik denk dat je hier een toffe opbouw in kan maken met je posts juist

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:48

Het lijkt me ook een goed plan om het alvast te plaatsen. En hier ook even een linkje dan he, want ik heb wel interesse :D .

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:15

Maar als je niet wilt dat mensen hem nu lezen, waarom dan nu maken. Dat kan dan toch ook in maart of mis ik de logica.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:23

pillow schreef:
Maar als je niet wilt dat mensen hem nu lezen, waarom dan nu maken. Dat kan dan toch ook in maart of mis ik de logica.

Hmmm, kan me er iets bij voorstellen, een voorbeeldje: maart is belastingaangifte maand, zit je naast je werk alles klaar voor aangifte te maken, met alles wat daarbij hoort... Niet het einde van de wereld, maar bij drukte wat onhandig.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:28

Zoolgangster schreef:
pillow schreef:

Hmmm, kan me er iets bij voorstellen, een voorbeeldje: maart is belastingaangifte maand, zit je naast je werk alles klaar voor aangifte te maken, met alles wat daarbij hoort... Niet het einde van de wereld, maar bij drukte wat onhandig.

De belastingaangifte maand _O- is dat wel in maart. Als je een zaak hebt kun je daar wat tijd aan kwijt zijn, maar dan wordt het meestal door de boekhouder gedaan. En als particulier ben je in een kwartier klaar. Maar als dat een probleem is doe je het in februari.