Tips gezocht: Draadloze oordopjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celebi
Berichten: 3719
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Tips gezocht: Draadloze oordopjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 21:51

Oh bij mij geen problemen mee gehad qua bellen. Heb de eerste keer gevraagd of ik normaal hoorbaar was en er klonk, aldus mijn vriend, geen verschil.

Ik heb trouwens de Buds2 dus niet de nieuwste. Die heb ik specifiek gekozen omdat ik een review vond waarbij stond dat deze comfortabeler waren voor kleinere oren.

Doubtless

Berichten: 8493
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Tips gezocht: Draadloze oordopjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 22:27

Ik kon ook niet fatsoenlijk bellen met de Samsung buds.

Manieki

Berichten: 261
Geregistreerd: 26-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 22:30

Ik heb mijn JBL live pro 2 oortjes nu een jaar. Vanwege werk en veel bellen en schakelen tussen mijn telefoon en laptop, vond ik het meest belangrijk dat de microfoon echt uitmuntend moest zijn. Dat is het écht. Het is oprecht mijn beste koop in jaren geweest! Gebruikt ze elke dag, normaal kreeg ik ook zere oren van de in-ears, maar met de kleinste maat kan ik ze de hele dag in. De noicecanceling werkt goed en is in verschillende gradaties in te stellen. Via de app kun je nog verder finetunen zodat alles echt op jouw oor afgestemd is. Daarnaast schakelen ze vlekkeloos tussen mijn telefoon (iphone) en laptop, superhandig. Het is echt de pro-serie van JBL en kost rond de €100,-. Ik heb ze in het roze .

En naast werken gebruik ik ze tegenwoordig ook tijdens het stofzuigen en grasmaaien met een lekker boek, podcast of muziek ☺️