Ik twijfel heel erg tussen de Samsung galaxy A54 of de Oppo Reno 10. Alle specs al doorgenomen haha.
Zijn er mensen met ervaring met Oppo? Dit model of andere Reno/Oppo? Of mensen met ervaring met de Galaxy A54?
Ik ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cioccolato schreef:Hier raden de experts de a34 aan ipv de 50. Ik heb ze beide gehad toevallig. Nu de 34. Prima telefoon.
Kimm4 schreef:Dank alvast voor het delen van jullie ervaringenCioccolato schreef:Hier raden de experts de a34 aan ipv de 50. Ik heb ze beide gehad toevallig. Nu de 34. Prima telefoon.
Mag ik vragen wat de reden daarvoor is? Die heb ik overwogen maar is afgevallen wegens de specificaties in vergelijking met de 54.
Gemma_99 schreef:Ik heb een Oppo A94, heel erg tevreden over! De camera is wmb dikke prima en hij heeft een goed telefoon geheugen (heb er momenteel geen extra SD kaart in). Heb erg weinig last van dat het wellicht wat achterloopt op Android updates, hij functioneert prima en kan alles er mee doen wat ik wil. De batterij begint het na 3 jaar wel wat slechter te doen maar ik kom er de dag nog makkelijk mee door![]()
Daarnaast is het ook wel echt een beuker van een ding. Denk dat ik hem gemiddeld 3 keer per week vrij hard laat vallen (Soms een beetje onhandig maar hecht ook wel weinig waarde aan een telefoon merk ik) maar hij breekt niet snel. Heb er wel zo'n standaard hoesje eromheen en een screenprotector op. Mijn oude Huawei en Samsung waren inmiddels wel kapot gegaan denk ik.
Ik zag hier boven dat iemand niet met zijn Oppo mobiel kon betalen. Kan ik met de A94 wel!
Vind het vooral een voordeel dat je bij Oppo niet zo veel betaald voor het merk maar toch een degelijke telefoon krijgt.