Wist niet helemaal in welke forum groep dit hoort dus maar even gegokt.
Wat is jullie mening rondom de volgende situatie en wat zouden jullie ermee doen

Ik heb een super schattig pony veulentje, zij loopt in kudde bij een stalling waar meerdere paarden diverse eigenaren staan.
Nu snap ik dat mensen haar gewoon echt lief en schattig en leuk vinden. Ze heeft ook een behoorlijk karakter dat leidt tot de meest funny gekkigheid die ze uithaalt in de weide.
Zelf heb ik een tiktok account, doe niks uploaden maar kijk en volg wat mensen.
Nu heb ik inmiddels ontdekt dat er meerdere mensen ongevraagd filmpjes op hun tiktok gezet hebben van mijn veulen haar gekkigheid of waar ze ook opstaat.
Natuurlijk vind ik het aan de ene kant super leuk om haar gekkigheid te kunnen zien die ze uitvreet op momenten dat ik er zelf niet ben. Ook groeit ze zo snel en maak ik zelf amper fotos en filmpjes.
Maar aan de andere kant zit het me ook ergens een beetje dwars dat mensen ongevraagd mijn veulen op tiktok zetten. Het gaat hier om jonge meiden zo tussen de 10-15 jaar oud die dit doen.
Wat vinden jullie hier nou van, en hoe zouden jullie reageren.
Vind het zelf dus wat dubbel. Kijk met plezier naar de filmpjes maar het ongevraagde gedeelte zit me ook een beetje dwars.