Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Naar mijn mening is het allemaal drama. Wij hebben dit voorjaar goede kwaliteit anti worteldoek onder de tegels geplaatst. Dat werkt tot nu toe echt top.
Anna79 schreef:Ik ben echt op zoek naar iets elektrisch op een steel. Zout of azijn doet ik niet vanwege het milieu. Azijn is overigens bij wet verboden.
Ik denk dat het hele taaie gras voor alle apparaten een uitdaging zal worden. Meestal knip ik het nu af.
Anna79 schreef:Ik ben echt op zoek naar iets elektrisch op een steel. Zout of azijn doet ik niet vanwege het milieu. Azijn is overigens bij wet verboden.
Ik denk dat het hele taaie gras voor alle apparaten een uitdaging zal worden. Meestal knip ik het nu af.
chanicha schreef:
Ceetje_bokt schreef:Anna79 schreef:Ceetje, met een brander heb ik ook slechte ervaring. Welke elektrische voegenkrabber heb je ?
Het is deze
[ [url=m/MBkoiv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wqScjL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het merk lijkt Eurom, komt bij de Praxis vandaan. Volgens mij vriend zijn dit een paar tientjes heeeeel goed besteed.
Matheno schreef:Ik heb een Kwern onkruid borstelmachine. Is even een uitgave, maar daarna is onkruid verwijderen een fluitje van een cent. Haalt ook meteen groene aanslag etc weg.
Werkt gewoon op benzine dus ook geen gedoe met verlengsnoeren oid.
https://bjctools.nl/product/kwern-green ... hine-55cm/
Zon electrische voegenkrabber heb ik hier ook staan. Vond het zelf weggegooid geld. Als je in de buurt woont mag je hem gratis komen ophalen, als mijn man hem al niet heeft weggegooid. Misschien dat dat wel goed werkt als je een relatief klein terrasje hebt ofzo.