Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingvdh schreef:Ik heb ze al een hele tijd staan, ik vind het ideaal, ik heb een vensterbank waar alle planten dood gaan en die bloemen blijven knap.
Ik koop losse bloemen bij de intratuin in de aanbieding en soms action. Daarmee stel ik zelf een boeket samen in grote vazen. Mijn collectie is in de loop van een aantal jaar opgebouwd en dan vallen de kosten wel mee.
karuna schreef:Ik vind ze meestal best mooi. Heb er twee planten van om wat groen te geven op donkere plekken.
Ik zit alleen te denken of ze ook buiten op een bloedhete droge plek kunnen om daar toch groen te hebben zonder dat het uitdroogt in de felle zon. Je hebt best leuke grassen/bamboe/banaan in zijde uitvoering. Het zou alleen zonde zijn als die na een seizoen al kapot zijn.
ingvdh schreef:Zo zijn mijn boeketten nu, de wit/ oranje/ rode staat voor het raam, daar heb ik er twee staan die ongeveer gelijk zijn. De donkere bloemen waren “over” en staan nu op de kast. (de andere vaas had ik daar even gezet voor de foto). Af en toe maak ik nieuwe boeketten.
Qua verhouding, de vazen zijn ongeveer 60 cm hoog.
[ [url=m/603kCo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VYffWg.jpg]Afbeelding[/url] ]