GPS tracker paard/zadel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

GPS tracker paard/zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-23 20:17

Ik ben recentelijk verhuist met mijn 2 ponys naar een locatie aan het bos. Een groot bos. Nu wil ik voor de zekerheid een GPS tracker aan het zadel hebben. Mocht ik er toch afvallen, dan kan ik zien waar mijn paard ongeveer is.

Dus de GPS aan mijn telefoon heb ik dan weinig aan. Die heb ik altijd op mijn persoon, voor het geval ik val en het paard er vandoor gaat. Dan kan ik in ieder geval bellen! Doet mijn paard namelijk niet als die met telefoon en de rest er vandoor gaat.

Nu zie ik alleen de bomen door het bos niet meer. Het liefst wil ik gewoon een simpele, niet al te duur en zonder abonnement (blijkbaar is dat een ding) die netjes verborgen aan het zadel kan zitten. Ik heb al een kaart met naam/adres/telnr aan het zadel.

8nnemiek

Re: GPS tracker paard/zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:10

Heb je geen oude telefoon liggen? Ik gebruik hier mijn oude iPhone voor, met een prepaid kaartje. Het delen van de locatie kost nauwelijks data, en ik kan altijd en overal zien waar die is.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 22:00

Ik volg, heb hetzelfde probleem. Helaas is bij mij oude telefoon geen optie: ik gebruik mn mobieltjes helemaal op voordat ik nieuwe koop. :o

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 22:12

Die van mij is er eentje uit 2010, iphone 4, echt een oudje dus. Er draait bijna geen third party app meer op, maar het tracken blijft ie gewoon doen :D Je kan ze zo voor €10 van marktplaats halen.