Welke Actioncam in binnenbak

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tiwi1969

Berichten: 7675
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Welke Actioncam in binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-23 19:10

Ik ben lekker vanaf de grond aan de gang met mijn 3 jarige en nu lijkt het mij leuk om met een Actioncam stukjes te filmen om zo de voortgang te zien.

Wie heeft er ervaring met een Actioncam in een binnenbak gebruiken. Kan dat ivm het licht?

Natuurlijk is een GoPro helemaal top, maar omdat het een experiment is geef ik liever niet meer dan €200 uit.

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Welke Actioncam in binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 19:11

Ik heb een Pivo, daar zet je je telefoon in en dan gebruik je je telefoon om te filmen. De software volgt je paard automatisch. Wellicht is dat iets?

Celebi
Berichten: 3845
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Welke Actioncam in binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 19:15

De meeste goedkopere action cams zijn echt zonde van je geld. Die zijn een dusdanig slechte kwaliteit dat je bij een beetje beweging niets meer ziet. Als je er eentje koopt zou ik dat dus alleen doen dat je van iemand anders zeker weet dat het een goede is, want anders blijft het waarschijnlijk net als hier in de kast liggen.

tiwi1969

Berichten: 7675
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Welke Actioncam in binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-23 20:30

Pivo is ook interessant maar iets anders dan ik voor ogen had. Ik wil graag filmen terwijl het paard om mij heen beweegt.
Eigenlijk zou je de twee systemen naast elkaar moeten hebben.

Wat betreft prijs kwaliteit zal er toch ook wel verschil zitten in eentje van €60 en eentje van €200
Als ik op bol zoek op minimaal 4 sterren dan komen daar toch ook goedkopere exemplaren uit.

8nnemiek

Berichten: 43496
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Welke Actioncam in binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:54

Is het een idee om een tweedehands GoPro te kopen? Een ouder model is prima geschikt voor gebruik in een binnenbak (mits die niet té donker is) en de kwaliteit zal toch hoger zijn dan goedkopere namaak actioncams.
Goedkopere camera's presteren vaak prima in goed licht. Buiten, met helder weer.. dan geven mensen al gauw een goede review. Maar voor filmen in het donker is een chip van hogere kwaliteit nodig als je echt goed beeld wil, anders wordt het al snel korrelig en onscherp.

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Re: Welke Actioncam in binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:27

Een tijdje geleden heb ik een actioncam gekocht voor op buitenrit. Ik dacht precies hetzelfde als jij (wilde het ook eens uitproberen) en ben voor een goedkopere gegaan met goede reviews. Nu heb ik er spijt van want de kwaliteit is matig en het overzetten van de filmpjes naar mijn telefoon of laptop is een drama. Hierdoor zou ik een volgende keer ook voor een (tweedehands) gopro gaan.