Sd kaart formatteren zonder foto’s te verwijderen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11710
Geregistreerd: 30-07-04

Sd kaart formatteren zonder foto’s te verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-23 22:05

Mijn sd kaartje met heel veel foto’s erop zegt ineens dat die geformatteerd moet worden.. maar dan ben ik al m’n foto’s kwijt..

Maar nu kan ik m’n foto’s niet van kaartje halen.. ook m’n camera zegt ineens geen toegang tot sd kaart en moet ik formatteren.

Met eerste keer kaartje in computer stoppen zag hij de map wel. Deze wou ik kopiëren en toen ineens kon dat niet.

Technische mensen die mij kunnen helpen??

Apple

Berichten: 76231
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Sd kaart formatteren zonder foto’s te verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 22:17

:=

Wij hadden laatst ook zoiets aan de hand en zijn toen met kaartje en al naar de fotowinkel gegaan die de foto's voor ons op een USB stick hebben gezet.

Daarna konden we in alle rust en kalmte kijken wat er aan de hand was met de camera.

capopjekop

Berichten: 30694
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Sd kaart formatteren zonder foto’s te verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 22:22

Je hebt programma's waarmee je je kaartje kan herstellen. Ik heb dit ooit met m'n harddisk gehad en die heb ik kunnen herstellen. Ik weet alleen de naam niet meer van het programma

8nnemiek

Berichten: 43495
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 07:12

Ik zou het inderdaad met een recovery programma proberen.
Ik heb nog een code liggen voor een gratis recovery programma. Stuur me maar even een pb.
Als je een nieuw kaartje koopt: kies een Sandisk Extreme Pro kaart. Die zijn heel goed, betaalbaar, en je krijgt er gratis de code bij voor hun recovery programma. Zorg dat je er even een foto van maakt zodat je de code niet verliest.
DataIO is een fijne webwinkel met goede prijzen.