Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik heb de bose quiet comfort 35 II.
Questquedit schreef:Ik heb de Sony WH-1000XM3, heb hem gekocht omdat ik ook iets wilde wat noise canceling had zonder muziek. Eerlijk is wel, met muziek erachter hoor je nog eens een stuk minder van de omgeving, maar zonder muziek is het echt al een wereld van verschil. Ik ben er mega blij mee
8nnemiek schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb de bose quiet comfort 35 II.
Deze heb ik ook![]()
Super fijn ding, die kan ik zeker aanraden.
Wel was de maat voor mij net wat aan de grote kant (ik draag ook altijd brillen in kindermaat en kinder caps) en dat heb ik opgelost door een lapje foam met een elastiekje aan de koptelefoon vast te maken.
Liselot schreef:8nnemiek schreef:Deze heb ik ook![]()
Super fijn ding, die kan ik zeker aanraden.
Wel was de maat voor mij net wat aan de grote kant (ik draag ook altijd brillen in kindermaat en kinder caps) en dat heb ik opgelost door een lapje foam met een elastiekje aan de koptelefoon vast te maken.
Dan ben ik bang dat hij voor mijn zoontje te groot gaat zijn; hij wordt in november 8 (zijn capmaat is 53 uit mijn hoofd)
Jannuhh schreef:Ik heb de bose maar als je hem aanzet voor de noise canceling maar niet verbind met je telefoon blijft die de hele tijd praten dat er verbinding wordt gezocht met de telefoon. Dus dat is dan weer niet handig. Maar misschien dat dat uitgezet kan worden in de app?
Liselot schreef:Verara schreef:Mijn zoon heeft de Sony WHXB910N.
Overear. Bevalt echt fantastisch, hij kan niet meer zonder. De noice canceling is super, ook zonder muziek.
Deze kan ook zonder verbinding met een telefoon gebruikt worden?
Urbanus schreef:Je kunt ze met een draadje verbinden, moet je ff de site checken.