Mijn eerste eigen mini camper zelf inbouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-23 17:21

ikke schreef:
Wat nog meer een punt is dan waterdicht: heb je de zaagrand netjes in de verf gezet voordat je 'm inbouwde?


Ja gewoon met hammerite. Ribbels van het dak ook opgevuld en binnenranden dichtgemaakt met kit.
YouTube video’s doen wonderen :')

ikke

Berichten: 37569
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 18:52

Faelynn schreef:
ikke schreef:
Wat nog meer een punt is dan waterdicht: heb je de zaagrand netjes in de verf gezet voordat je 'm inbouwde?


Ja gewoon met hammerite. Ribbels van het dak ook opgevuld en binnenranden dichtgemaakt met kit.
YouTube video’s doen wonderen :')

Dat stukje afwerking wordt vaker wel dan niet vergeten. Werk je dat goed af, heb je er ook geen omkijken meer naar en verrast het je ook niet over een paar jaar.

Momo94
Berichten: 1114
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Mijn eerste eigen mini camper zelf inbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 09:04

Wat leuk! Ik volg graag voor meer foto's en hoe het uit eindelijk wordt.

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 16:24

Lang geleden dat ik een update geplaatst heb, maar ik en de winter zijn geen beste vrienden.. zeker niet als ik dan buiten met de kou en nattigheid moet klussen haha.
Nu we eindelijk weer een paar mooie dagen hebben gehad, heb ik langzaam het inbouwen weer verder opgepakt.
Via marktplaats een lichtgewicht flexibele plakvloer gratis af kunnen halen, perfect voor in de camper.
Ik heb besloten de originele houten vloer te behouden, daar onder heb ik isolatie gedaan en de plakvloer op de originele houten vloer bevestigd.
Dit geeft gelijk al een stuk meer sfeer aan de auto. Hierna wil ik het plafond gaan afwerken en de laatste paar platen op de deur. Dan kan de inbouw beginnen.


Afbeelding

Afbeelding