Al mijn witte kleding (en de rompers van de kleine) zitten vol met gele vlekken van de zonnebrand crème

Iemand nog tips om dit eruit te krijgen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:https://www.wibra.nl/assortiment/dasty- ... zweet-deo/
Heb je deze al geprobeerd? Wel alleen voor witte kleding gebruiken, bijt anders best uit.
Depende schreef:Ik gebruik vaak Biotex de groene variant. Emmer met lauw water en Biotex daar een nacht in weken en dan ook nog Biotex als voorwasmiddel bij de was. Dan komt het er bij mij eigenlijk altijd weer wit uit. Als je kleding met printjes hebt tast het ook de kleur niet aan.
Barbabientje schreef:Depende schreef:Ik gebruik vaak Biotex de groene variant. Emmer met lauw water en Biotex daar een nacht in weken en dan ook nog Biotex als voorwasmiddel bij de was. Dan komt het er bij mij eigenlijk altijd weer wit uit. Als je kleding met printjes hebt tast het ook de kleur niet aan.
Werkt niet.. Dat was m’n eerste optie nl.
Ga denk ik toch maar eens aan de slag met glansspoel.
Hoelang laten jullie dat weken?
Die rompers van m’n dochtertje laat ik rustig nachtje erin, maar m’n shirtjes met print vind ik toch wat lastiger
asjemenou schreef:Ik heb alles geprobeerd, niks hielp.
Als laatste optie wasbenzine geprobeerd, en shirt was weer stralend wit!
Enige ander optie was de kliko, zo geel was het geworden, dus ik durfde het wel te proberen.
Barbabientje schreef:Nu ik veel opties van Google al geprobeerd heb zoek ik hier nog tips.
Al mijn witte kleding (en de rompers van de kleine) zitten vol met gele vlekken van de zonnebrand crème![]()
Iemand nog tips om dit eruit te krijgen?
girlyggirl schreef:[ [url=[img]m/DclFdO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/img]Zag toevallig dat hg een vlekverwijderaar voor zonnebrand in kleding heeft, weet niet of t werkt maar wel goed merk