Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irryproppy

Berichten: 328
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: overal waar de zon schijnt!!!:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:05

Douce schreef:
Ik heb bij Tele2 voor €25 per maand unlimited bellen, sms en data.


Die heeft mijn dochter ook
Ik zelf heb onbeperkt bellen en sms en 5 GB bij youfone voor 10 euro pm.

karrij
Berichten: 1055
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-23 10:07

Ben ik nog een keer, mijn abbo loopt nu bijna ten einde en heb een voucher bij de ING gevraagd voor korting bij 50 plus mobiel.

Nu attendeerde iemand mij van de week over de slechte revieuws van 50 plus mobiel.

Ik lees dat een aantal van jullie ook bij 50 plus mobiel zit, wat is jullie ervaring?

Goedkoop kan ook duurkoop zijn uiteindelijk, en daar heb ik geen zin in

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:27

Ik betaal 7 euro voor onbeperkt bellen en sms, 20gb internet bij hollands nieuwe.
Toestel heb ik los gekocht, dat scheelt echt heel veel geld.

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:31

T Mobile 16€
Daarvoor heb ik geloof ik iets van 12 GB.

Telefoon heb ik los gekocht.

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:32

€47,24 per maand voor toestel en alles onbeperkt, alleen 100 minuten bellen naar het buitenland. Ik heb Vodafone en een Samsung telefoon. Ik heb geloof ik standaard 9 euro korting elke maand.

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:34

16 euro per maand voor onbeperkt bellen/smsen en 24.000MB internet.

Ik zit bij Simyo en heb glasvezel internet van KPN en krijg daarom dubbel tegoed.

Een van de redenen voor mij om voor Simyo te kiezen was omdat Zwitserland onder hun EU-tarief valt (je kunt ook in het buitenland gebruik maken van je bundels) en ik daar een paar keer per jaar ben. Ik kwam pas kater achter het dubbele tegoed.

Klantenservice is prima. De eerste maand moest ik super veel bijbetalen voor internet, omdat ik niet doorhad dat ik buiten mijn bundel zat. Dat hebben ze toen teruggedraaid en hoefde alleen nog het tarief te betalen dat ik zou moeten betalen als ik de mb's vooraf had gekocht.

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:39

Ik betaal 27,16 per maand voor alles onbeperkt bij t-mobile.
Doe altijd 2 jaar met mijn abonnement en telefoon. Nog een maand dan ga ik weer verlengen en een nieuw toestel kopen.

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:43

25 euro voor onbeperkt bellen, sms :+ en internet
Via kpn

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 11:02

Ik betaal 30 euro, bellen,sms'en en internet onbeperkt. Bij Vodafone.

Toestel koop ik altijd los.

karrij
Berichten: 1055
Geregistreerd: 13-04-21

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-23 09:15

Ok, nou ben er uit! Blijf gewoon bij KPN.

Nu abonnement alles onbeperkt voor 27,50 en kan delen met mobiel van m'n praktijk en mijn man. Voor beiden nu het minimale abonnement, kwamen we qua kosten net zo hoog uit als we nu betalen!

Mijn zus zit bij Tele 2 en betaald iets van 16 euro maar die is op sommige plekken niet eens bereikbaar! Daar heb ik geen zin in.

We zaten gister bij de Italiaan wat te eten en zij had geen internet en ik wel. Toen dacht ik, wtf ik blijf gewoon bij KPN ;-)

Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 09:21

karrij schreef:
Ben ik nog een keer, mijn abbo loopt nu bijna ten einde en heb een voucher bij de ING gevraagd voor korting bij 50 plus mobiel.

Nu attendeerde iemand mij van de week over de slechte revieuws van 50 plus mobiel.

Ik lees dat een aantal van jullie ook bij 50 plus mobiel zit, wat is jullie ervaring?

Goedkoop kan ook duurkoop zijn uiteindelijk, en daar heb ik geen zin in


Ik ben begin juli overgestapt naar 50plus mobiel
Gewoon goede ervaring, zoals t hoort
Instructies waren duidelijk, bereik is goed

karrij
Berichten: 1055
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-23 09:43

Gitana schreef:
karrij schreef:
Ben ik nog een keer, mijn abbo loopt nu bijna ten einde en heb een voucher bij de ING gevraagd voor korting bij 50 plus mobiel.

Nu attendeerde iemand mij van de week over de slechte revieuws van 50 plus mobiel.

Ik lees dat een aantal van jullie ook bij 50 plus mobiel zit, wat is jullie ervaring?

Goedkoop kan ook duurkoop zijn uiteindelijk, en daar heb ik geen zin in


Ik ben begin juli overgestapt naar 50plus mobiel
Gewoon goede ervaring, zoals t hoort
Instructies waren duidelijk, bereik is goed


Ja dat vertelde je toen, maar ik hoor ,zie en lees ook veel andere verhalen.
En dan 1 of andere clausule dat je mega veel bij betaald als je ergens over een bundel heen gaat en je krijgt daar geen waarschuwing van.

Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 10:38

ja klopt inderdaad.

je krijgt wel een waarschuwing als je boven je bundel bent. dat heb ik al meegemaakt namelijk, had de livestream van mn jaarling aan staan zonder wifi aan :roll: je krijgt een sms bij 75% verbruik en bij 95% verbruik en bij 100% verbruik. daarin staat ook dat je nog wel je internet kan gebruiken, maar tegen hogere kosten. Dit kan je in je account gewoon uitzetten als je dat niet wil. dat noemen ze 'buitenbundel' en daar kan je een bepaald plafond aan geven. die kan je ook op 0 zetten.

Mocht er nog iemand 50plus mobiel nemen, stuur me dan pb voor een kortingscode. dan krijgen wij beide een 25 euro kadobon van allerlei winkels :)

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 10:52

Ik zit al jaren bij T-Mobile. Momenteel betaal ik €50,00 per maand voor onbeperkt data en onbeperkt bellen en een Samsung S22.

Contract loopt volgend jaar af, wellicht dat ik dan overstap naar een sim-only, maar dat ligt er even aan of de telefoon nog goed is. Ik vind de batterij namelijk niet heel erg optimaal, maar dat is hij nooit geweest, dus ik weet niet of een nieuw toestel daar verandering in gaat brengen :)

pluisje88

Berichten: 8079
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 11:18

Hier al jaren tele2. Overal prima bereik in de Achterhoek. Onbeperkt alles voor 26 nogwat. Maandelijks opzegbaar

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110697
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 11:19

Hier 16 euro bij Vodafone, onbeperkt internet en bellen. Ideaal.
Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd op wireless internet zit en niet zo heel veel bel :+

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 11:28

ik 17,50 bij kpn, 20 Gb en bellen weet ik niet, ik bel nooit en sms ook nooit. Mijn man betaalt 25 euro ook bij kpn voor onbeperkt internet, dat ga ik ook doen als ik mag verlengen. Ik erger me op campings altijd rot, ik betaal voor wifi maar dat doet het nooit en kan dan geen tv kijken 's avonds in bed (mijn slaapmiddel) omdat ik te weinig data heb.

We hebben alles van kpn, met de bijbehorende voordelen, dus we blijven daar.

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 18:37

Marjo schreef:
Ik zit al jaren bij T-Mobile. Momenteel betaal ik €50,00 per maand voor onbeperkt data en onbeperkt bellen en een Samsung S22.

Contract loopt volgend jaar af, wellicht dat ik dan overstap naar een sim-only, maar dat ligt er even aan of de telefoon nog goed is. Ik vind de batterij namelijk niet heel erg optimaal, maar dat is hij nooit geweest, dus ik weet niet of een nieuw toestel daar verandering in gaat brengen :)


Ik heb een hekel aan mensen die doen alsof Apple heilig is, maar na jaren Samsungs etc. ben ik 2,5 jaar geleden overgestapt op een iPhone en die gedraagt zich nog steeds als nieuw.

RanjaRietje

Berichten: 550
Geregistreerd: 04-10-10

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 18:42

Ik heb geen internet, wel 250 bel en sms minuten maar kan altijd gratis bellen naar mijn ouders (knap pakket) ik betaal €2.50 en ga er ook geen internet bundel bij kopen <<) dit abonnement heb ik al zolang ik een mobiel heb, ik dacht dat het eerst Hi was

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:26

Ik zit ook bij budget mobiel. Ik wilde wel onbeperkt want ik heb thuis geen tv- en internetaansluiting, en dus ook geen WiFi. Ook geen tv of computer. Dus ik doe echt alles op mijn mobiel

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:35

Ik heb een sim only bij Simpel.

€ 7,50 voor:
-250 minuten bellen
- 500 sms
- 5 GB internet

Komt eigenlijk nooit op :')

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:58

Tiggs schreef:
Marjo schreef:
Ik zit al jaren bij T-Mobile. Momenteel betaal ik €50,00 per maand voor onbeperkt data en onbeperkt bellen en een Samsung S22.

Contract loopt volgend jaar af, wellicht dat ik dan overstap naar een sim-only, maar dat ligt er even aan of de telefoon nog goed is. Ik vind de batterij namelijk niet heel erg optimaal, maar dat is hij nooit geweest, dus ik weet niet of een nieuw toestel daar verandering in gaat brengen :)


Ik heb een hekel aan mensen die doen alsof Apple heilig is, maar na jaren Samsungs etc. ben ik 2,5 jaar geleden overgestapt op een iPhone en die gedraagt zich nog steeds als nieuw.


Superfijn voor jou, maar ik vind Samsung toch echt wel een slag beter dan de iPhone.

Dus nee ik zal sowieso niet overstappen op een iPhone. Mijn Samsung gedraagt zich ook nog als nieuw namelijk, alleen de batterijduur valt me tegen. Echter is dat al vanaf het begin zo en ligt dat wss meer aan de hoeveelheid dat ik m'n telefoon gebruik dan aan de telefoon zelf :')

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 23:47

10,- voor 20 gb internet/bellen/sms (HollandsNieuwe)

Hutcherson

Berichten: 7362
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 00:13

Ik wil nooit meer dan 35€ pm betalen. Dus afhankelijk van de telefoon die ik erbij wil doe ik een eenmalige betaling zodat mn maandbedrag daaronfer blijft.
Voor simonly wil ik niet meer dan 18€ betalen.
Vaak heb ik onbeperkt internet en bellen/sms.

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:21

12gb (+3gb, dut totaal 15gb) en onbeperkt bellen en sms voor 18,50
Ik heb KPN.
Een van de weinige providers die het in mijn huis doet O:)