Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
pillow schreef:Vjestagirl schreef:Een goede allesreiniger of toiletreiniger (bij voorkeur bio) is echt voldoende voor je toilet, dus chloor heb je niet nodig
Er is toch niet gevraagd hoe je je toilet schoon maakt.
GamblersCup schreef:Wie heeft er een zwart toilet en hoe maak jij het schoon?
GamblersCup schreef:Een witte pot ziet er niet uit met de kleuren die ik op de muur en grond wil, dus dat wordt extra poetsen om het er schoon uit te laten zien ben ik bang
Ik heb eigenlijk altijd chloor en bleek staan… van huis uit meegekregen. Ik zal ook eens kijken naar iets wat streeploos schoonmaakt, waar ik na het poetsen de boel nog mee kan afnemen.
GamblersCup schreef:Een witte pot ziet er niet uit met de kleuren die ik op de muur en grond wil, dus dat wordt extra poetsen om het er schoon uit te laten zien ben ik bang
Ik heb eigenlijk altijd chloor en bleek staan… van huis uit meegekregen. Ik zal ook eens kijken naar iets wat streeploos schoonmaakt, waar ik na het poetsen de boel nog mee kan afnemen.
pillow schreef:Vjestagirl schreef:Een goede allesreiniger of toiletreiniger (bij voorkeur bio) is echt voldoende voor je toilet, dus chloor heb je niet nodig
Er is toch niet gevraagd hoe je je toilet schoon maakt.
Sizzle schreef:Wij hebben antraciet met bruin tinten (en een lichte contrast tegel erbij) en een houtkleur meubel. Het toilet is gewoon wit.
Edit: niet bijster briljante foto erbij
[ [url=m/scPoLO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je dan ook een zwarte wasbak en deur?
Gebruikers op dit forum: Boheme, devv_nn, GoogleAdsense, Googlebot, Jennifer_S, lanouska, Lis_Ol en 12 bezoekers