Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
myk_en_shant schreef:Ik weet wel een online webshop met mooie jurken, namelijk Shein. Volgens een kennis van mij, zijn de kleren van goede kwaliteit.
Ze besteld daar regelmatig jurken voor fotoshoots.
myk_en_shant schreef:Ik weet wel een online webshop met mooie jurken, namelijk Shein. Volgens een kennis van mij, zijn de kleren van goede kwaliteit.
c_alsemgeest schreef:myk_en_shant schreef:Ik weet wel een online webshop met mooie jurken, namelijk Shein. Volgens een kennis van mij, zijn de kleren van goede kwaliteit.
Classy en Shein gaan in mijn hoofd niet samen
Niet in utrecht, maar wel vlakbij in Amersfoort:
https://www.degalazaak.nl/galajurken-utrecht/
Op de site kan je goede voorbeelden zien. Zeker bij de exclusieve avondjurken staan een aantal hele mooie voor suit en tie.
Kookaburra schreef:Shein heeft prima spul als je alleen dingen koopt met goede reviews en fotos in die reviews... Punt is wel dat het allemaal zeer slechte werkomstandigheden zijn.
Aan de andere kant, kleding in de standaard kledingzaken... Zijn niet altijd onder betere omstandigheden gemaakt![]()
Geen tips voor Utrecht helaas. Succes met de zoektoch naar een toffe jurk!
Zilfstar schreef:Shein gaat hem niet worden idd. Vanwege de omstandigheden waar dochter zelf ook van bewust is en daarbij wil ze echt passen. Ze is klein maar met brede schouders bijv.
Amersfoort ga ik effe langs gooien. Inmiddels gaat er nog iemand van haar vriendengroep (+ vader) mee voor een pak. Wordt een heel uitje dus haha.
Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Charaz, Facebook, JitskeJeldau, JudithO, Rosanna1990, SemrushBot, T_a_m_a_r_a, Tajmahal en 18 bezoekers