Wordpress nerds? Probleem met het opslaan van instellingen bij homepag

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fink

Wordpress nerds? Probleem met het opslaan van instellingen bij homepag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-23 23:07

Hoi!

Ik heb een probleem met mijn pagina zodra ik deze instel als homepage. Ik kan alle instellingen prima aanpassen, zolang het niet de homepage is. Wanneer ik bij instellingen>lezen (settings>read) de specifieke pagina selecteer om deze als homepage in te stellen, zijn alle voormalige instellingen weg.
Wanneer ik veranderingen in de plugin WPBakery page builder toepas en dan klik op 'preview', kan ik al mijn componerende zien. Maar zodra ik op 'update' klik, kan ik alleen m'n footer zien.

Ik heb geprobeerd om de homepage te dupliceren en dan waren de gewilde aanpassingen wél opgeslagen. Maar zodra ik dan het duplicaat instelde als homepage, waren de instellingen weer niet opgeslagen.'

Redelijk specifieke vraag, maar wie weet heeft iemand het antwoord... Ben er al flink wat tijd mee aan het puzzelen...
Bedankt alvast! :)

Noeps

Re: Wordpress nerds? Probleem met het opslaan van instellingen bij homepag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 12:13

Even denken, mijn website is ook in WP gebouwd en ik gebruik WPBakery. Kan je me anders een paar printscreens sturen (of in het topic plaatsen)? Dan vergelijk ik het met de instellingen van mijn homepage. Ik ben geen expert met wordpress maar wie weet komen we een heel eind.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-23 13:39

Oh heel fijn dankjewel! Ik zal je de screenshots even PB'en!

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-23 13:03

Iemand nog een idee? :)