Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:In welke zin vinden jullie een kokendwaterkraan onmisbaar? Ik twijfel echt, vind ze zo duur en eigenlijk kook ik bijna nooit water. Maar heb echt van zoveel mensen gehoord dat het echt onmisbaar is dat ik nu bang ben dat ik er spijt van krijg als ik het niet doe
8nnemiek schreef:Enige nadeel wat ik zo gauw kan bedenken is dat een keramisch blad erg gevoelig is voor zuur. Zelf heb ik er geen ervaring mee dus ik weet niet hóe gevoelig precies, dus weet niet of je ook al lelijke plekken krijgt als je fruitsap knoeit of azijn bv.
verootjoo schreef:8nnemiek schreef:Enige nadeel wat ik zo gauw kan bedenken is dat een keramisch blad erg gevoelig is voor zuur. Zelf heb ik er geen ervaring mee dus ik weet niet hóe gevoelig precies, dus weet niet of je ook al lelijke plekken krijgt als je fruitsap knoeit of azijn bv.
Dat is keramisch juist niet, daar kan je alles op zetten en gebeurt niks mee.
Natuursteen blad is daar gevoelig voor.
M_D_H schreef:Do's: Heel veel stopcontacten!!
Dont's: Hoekkasten, zoooooo onhandig, je moet altijd helemaal alles er uit trekken wil je iets kunnen pakken
Gebruikers op dit forum: Apocalatch, Clmr, Condor, inge_romeo, lindidorst, miereneter, Natascha, Paardaanhuis, Tink89, Unit, xMayo en 115 bezoekers