Nu ben ik wel benieuwd wat betreft de badkamer. Wat zou je bij een volgende badkamer echt anders doen/niet meer doen en wat vind je juist heel handig en zou je de volgende keer absoluut weer willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik zou een infrarood spiegel monteren. Onze gewone verwarming/handdoekrek is super fijn, maar de verwarming staat hier nog maar weinig aan, en even een infrarood verwarming aanzetten die direct warmte straalt lijkt me heerlijk!
En we hebben een ventilator die vanzelf aan gaat als je het licht aan doet en dan met een timer een tijd aan blijft. Super irritant! Bij even je tanden poetsen springt ie aan en blijft dan een hele tijd door draaien, en dat is bij ons heel goed te horen vanuit de slaapkamer.
Ibbel schreef:Wat wij anders zouden doen (en gaan doen) is een douchewand die eenvoudig open te klappen is zodat je 'm goed schoon kunt maken. Wij hebben nu zo'n schuifdeurconstructie, maar die schuift uiteraard deels over elkaar heen, en ertussen kun je dus echt niet schoonmaken zonder de halve wand te slopen. Dat laatste doe je dus nooit, met als gevolg dat er nog net geen champignons tussen groeien![]()
Dus let goed op wat je op dat gebied koopt.
Selina schreef:Die van ons wordt als het goed is vandaag afgerond en ik heb nu al spijt van bepaalde dingenEn überhaupt heeft de verbouwing 9 weken geduurd, echt belachelijk.
Neem geen zwarte wasbak. Je ziet echt alles.
Neem geen zwarte vloertegels. Zie punt 1.
Inbouwkranen geeft meer risico om door je muur heen te gaan. Dus nu ook slaapkamer opnieuw verven.
Grijze kitranden staan minder mooi dan ik dacht
Laat hem niet monteren door het bedrijf die het bij ons gedaan heeft
Maar waar ik wel blij mee ben zijn m’n gouden (look) kranenStaat heel chique.
Plafond met spotjes ben ik heel blij mee. Geeft veel licht.
Elektrische radiator. Nu konden de verwarmingsbuizen weg.
Mjetterd schreef:Selina schreef:Die van ons wordt als het goed is vandaag afgerond en ik heb nu al spijt van bepaalde dingenEn überhaupt heeft de verbouwing 9 weken geduurd, echt belachelijk.
Neem geen zwarte wasbak. Je ziet echt alles.
Neem geen zwarte vloertegels. Zie punt 1.
Inbouwkranen geeft meer risico om door je muur heen te gaan. Dus nu ook slaapkamer opnieuw verven.
Grijze kitranden staan minder mooi dan ik dacht
Laat hem niet monteren door het bedrijf die het bij ons gedaan heeft
Maar waar ik wel blij mee ben zijn m’n gouden (look) kranenStaat heel chique.
Plafond met spotjes ben ik heel blij mee. Geeft veel licht.
Elektrische radiator. Nu konden de verwarmingsbuizen weg.
Ik heb moeten lachen om je don'ts lijstje.![]()
Wat fijn dat hij dan nu eindelijk af is!
Punt 1 en 2 zouden niet gaan gebeuren, die fout hebben we bij de keuken al gemaakt namelijk
JenniferU schreef:Kleine tip: bij complete renovatie, vervang je standleiding.
Wij hebben nu een jaar later lekkage en de douchehoek ligt weer compleet open. Hadden beter daar meteen naar kunnen kijken.
Roodvos schreef:Als je de ruimte/mogelijkheden hebt: badkamer en toilet gescheiden. Vanwege de geurtjesmaar ook omdat het toilet dan nog gebruikt kan worden als iemand in bad zit/onder de douche staat.
Roodvos schreef:Als je de ruimte/mogelijkheden hebt: badkamer en toilet gescheiden. Vanwege de geurtjesmaar ook omdat het toilet dan nog gebruikt kan worden als iemand in bad zit/onder de douche staat.
lizy29 schreef:Niet als degene die in de badkamer zit de deur op slot heeft gedraaid.Roodvos schreef:Als je de ruimte/mogelijkheden hebt: badkamer en toilet gescheiden. Vanwege de geurtjesmaar ook omdat het toilet dan nog gebruikt kan worden als iemand in bad zit/onder de douche staat.
maar dat kan toch sowieso![]()
Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, BingBot, boyca, Coentjuh, EsmeeKKK, evelien1000, fohadie, GoogleAdsense, Henkje, JudithDario, JudithO, laran, Manou, misshester, Muggebeet, Renee1991, Rox87, Saartjuh_b, sasja0705, Sure_lee, Tieneke, Tink89, Waratje, Westhof, xPabloBokt en 160 bezoekers