Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Het probleem van de C1, de Aygo en de 107! Ze lekker op een gegeven moment allemaal. Het probleem is je remlicht. De afdichting daarvan is niet goed en er verzameld zich water in het compartiment onder je kofferbak. Je achterlicht afkitten lost in vele gevallen je probleem op (en je kofferbak droog maken).
Anna_98 schreef:maaikemuis schreef:Het probleem van de C1, de Aygo en de 107! Ze lekker op een gegeven moment allemaal. Het probleem is je remlicht. De afdichting daarvan is niet goed en er verzameld zich water in het compartiment onder je kofferbak. Je achterlicht afkitten lost in vele gevallen je probleem op (en je kofferbak droog maken).
Dit zou bij onze C1 (uit 2007) ook het probleem moeten zijn. Het is bij ons alleen door meerdere garages niet op te lossen met kit of een nieuw achterlicht. Dus wij hebben altijd kranten onder de mat liggen. Als de kranten bijna verzadigd zijn mat een nachtje binnen laten drogen en nieuwe kranten. Icm vochtvreter blijft het zo redelijk onder controle maar nog steeds niet ideaal
_Christina schreef:Ik lees mee, want die pingi kussentjes werken hier voor geen meter, de action variant net zo min (ik heb er 4 stuks). Ik kreeg als tip om zo'n grote bak met vochtvreter in de auto te zetten. Daar heb ik een hard hoofd in, want dat leek mij hetzelfde concept als die kussentjes..
Anna_98 schreef:L_iek schreef:Blijft de muffe geur daarmee wel weg?
Muffe geur blijft weg ja. Nog even nagevraagd bij m'n vader maar er zit schijnbaar nog een rubberen dop(je?) onder de reserveband en die hebben we er ook uit zodat het water er uit kan lopen
Gebruikers op dit forum: Geodeo, GoogleAdsense, MirjamRobin, Mizsz_Kitty, Mutsie93, nnicolex en 51 bezoekers