Ik stofzuig dus elke dag, best een groot oppervlak en ik ben er wel een beetje klaar mee

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
lukka63 schreef:Wij hebben 3 honden,wonen aan de rand van een bos,dus veel zand.
We hebben de dreamebot Z10pro,met automatische lediging,zou Harry niet meer willen missen.
Neonlight schreef:Wij hebben de Xiaomi Roborock S6. Is inmiddels wel de 3de stofzuiger, helaas gaan de zijwieltjes links met motor niet heel lang mee, tandwielen zijn niet slijtvast, van plastic. Hebben bij voorgaande stofzuigers ze al regelmatig vervangen.
Mijn advies is dus ook dat je zeker moet kijken of dat onderdeel los te bestellen is om de stofzuiger eventueel te repareren.
De stofzuiger die we nu hebben bevalt goed en dat onderdeel is dus ook los te verkrijgen. Bij de eerste die we hadden was dat onderdeel de 2de keer dat ie kapot ging niet te krijgen, bij de 2de stofzuiger was het onderdeel bij de 2de keer kapot heel moeilijk en alleen heel duur te verkrijgen, plus meer onderdelen moesten vervangen worden die ook enorm gestegen waren in prijs, waardoor een nieuwe kopen voordeliger was.
Renee schreef:Narya schreef:Is er toevallig ook iemand die een robot heeft waarvoor je geen wifi nodig hebt?
Die van ons (blaupunkt xboost) werkt zowel met als zonder WiFi. Het is net wat de voorkeur heeft.
Gebruikers op dit forum: batje, Bytespider, Eve_Nie, kouwene, ogidni, PetalBot, xxx88 en 8 bezoekers