Airpods koppelen HP elitebook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Photograph

Airpods koppelen HP elitebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-23 11:04

Ik heb het overal opgezocht en kom helaas overal hetzelfde tegen.

Hoe krijg ik geluid uit mijn airpods als ze gekoppeld staan met mijn HP elitebook?

Ik heb ze via Bluetooth gekoppeld, er staat ook bij: gekoppeld. Als ik op verbinding maken druk, maakt die ook verbinding, maar ik krijg dan niet het geluidje in me airpods dat die verbonden is.

Vervolgens ga ik naar spotify ed. maar komt er geen muziek uit mijn oortjes maar nog steeds alleen uit me laptop.

Weet iemand wat ik fout doe? Ik wil graag film kunnen kijken op mijn laptop met airpods in.
Met vriendelijke groet,

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

8nnemiek

Re: Airpods koppelen HP elitebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 11:19

Je moet op je laptop ergens kunnen aangeven waar je geluid uit moet komen; uit de interne luidsprekers of uit de oortjes. Bij Mac zit dat gewoon in de menubalk, een icoontje van een luidspreker, en ik zou verwachten dat Windows ook ergens zo'n icoontje heeft, of anders bij de instellingen.

Op zoek naar een trouwvideograaf of fotograaf? ABCreatief Videoproducties   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 11:20

Heb je Windows 10 of Windows 11? Ik heb Windows 11 en als ik rechtsonderin bij het klokje met mijn linkermuisknop op de luidspreker klik, kan ik kiezen op welk apparaat er afgespeeld moet worden. Staan hier je airpods tussen? Dan moet je daarop klikken.

[o]

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 11:21

Airpods, praat me er niet van :Y) Als je geen geluidje krijgt dat hij verbonden is, kan je er vanuit gaan dat hij niet verbonden is. Heb je hem al ontkoppeld en opnieuw gekoppeld?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 11:36

Je kunt bij spotify ook ergens nog instellen waar je geluid vandaan moet komen. Dat moet ik ook weleens doen op pc of MacBook.
Bij het omcirkelde knopje, dit is op telefoon maar op laptop ziet die er hetzelfde uit, staat misschien alleen ergens anders

Afbeelding

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 14:14

Op je laptop-layout staat hij rechtsonder, links naast je volumebalk.

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 14:25

Heb je je telefoon in de buurt? Dan zou ik eerst eens kijken of je ze niet eerst bij je telefoon moet ontkoppelen, want ik gok dat hij eerst de bekende verbinding pakt.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-23 07:16

Autumnn schreef:
Airpods, praat me er niet van :Y) Als je geen geluidje krijgt dat hij verbonden is, kan je er vanuit gaan dat hij niet verbonden is. Heb je hem al ontkoppeld en opnieuw gekoppeld?

Ja, meerdere keren. De rest van de reacties ga ik aankomende week even naar kijken op mijn laptop!

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie