Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Slmt9 schreef:Ik heb een Emma matras gekocht en een bonnelveren boxspringbodem op bol.
Ik kan het van harte aanbevelen. Het is 20 jaar geleden dat ik in een beddenwinkel heb gewerkt, maar de kennis zit er nog wel enigszins.
Onze andere complete set doet hij absoluut niet voor onder en heb ook geen topper meer nodig
xDenies schreef:Ik heb mij bij BeterBed laten adviseren en voor een nette prijs een nieuwe boxspring + orthopedisch matras (M-Line) aangeschaft. Erg fijn geholpen. Prima kwaliteit, sowieso de boxspring zelf.
Nu na een aantal maanden alleen wat twijfels over het matras maar is natuurlijk aan mezelf om dit op te pakken.
Suzanne F. schreef:Ik heb echt een hele fijne boxspring van Beter Bed vandaan. Was wel een iets duurder model, niet de goedkoopste die er toen was in ieder geval.
Edit: ik zou geen latten nemen.
Zonnetje81 schreef:Weet jij welke van de twee ik beter kan nemen? De een is met latten dacht ik en de ander met veren. In de juiste maat scheelt het 100 euro dacht ik. De ene 599 en de ander 699.
Zonnetje81 schreef:Ik heb een boxspring nodig puur voor de show/logeerbed.
Ik ben zelf geen fan van winkels zoals beterbed kwantum etc. Maar misschien bevooroordeeld…?
Is de goedkope losse boxspring van beterbed echt rommel of kan dat prima door als logeerbed vroeg ik mezelf af?
Dus ik dacht misschien zitten hier wel ervaringsdeskundigen!!
Zonnebloem92 schreef:Ik zou heel blij worden als ik bij jou kom logeren en ik mag op een boxspring van beter bed liggen, dat is meestal gewoon een luchtbed
Gebruikers op dit forum: 01San, Amethyst_, Ceffyl, Florenc, Frummel01, Jorissie, ogidni, pol013, ryukapple, Sneeuwmaan en 25 bezoekers