Boxspring van Beterbed…?

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnetje81

Boxspring van Beterbed…?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-23 20:08

Ik heb een boxspring nodig puur voor de show/logeerbed.

Ik ben zelf geen fan van winkels zoals beterbed kwantum etc. Maar misschien bevooroordeeld…?

Is de goedkope losse boxspring van beterbed echt rommel of kan dat prima door als logeerbed vroeg ik mezelf af?

Dus ik dacht misschien zitten hier wel ervaringsdeskundigen!!

Slmt9

Re: Boxspring van Beterbed…?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:11

Ik heb een Emma matras gekocht en een bonnelveren boxspringbodem op bol.
Ik kan het van harte aanbevelen. Het is 20 jaar geleden dat ik in een beddenwinkel heb gewerkt, maar de kennis zit er nog wel enigszins.

Onze andere complete set doet hij absoluut niet voor onder en heb ook geen topper meer nodig :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:14

Ik heb mij bij BeterBed laten adviseren en voor een nette prijs een nieuwe boxspring + orthopedisch matras (M-Line) aangeschaft. Erg fijn geholpen. Prima kwaliteit, sowieso de boxspring zelf.

Nu na een aantal maanden alleen wat twijfels over het matras maar is natuurlijk aan mezelf om dit op te pakken.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-23 20:17

Ik zat naar deze twee te kijken. Ik heb twee hele goede auping matrassen dus heb alleen het onderstel nodig.

Afbeelding
Afbeelding

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-23 20:20

Slmt9 schreef:
Ik heb een Emma matras gekocht en een bonnelveren boxspringbodem op bol.
Ik kan het van harte aanbevelen. Het is 20 jaar geleden dat ik in een beddenwinkel heb gewerkt, maar de kennis zit er nog wel enigszins.

Onze andere complete set doet hij absoluut niet voor onder en heb ook geen topper meer nodig :)

Weet jij welke van de twee ik beter kan nemen? De een is met latten dacht ik en de ander met veren. In de juiste maat scheelt het 100 euro dacht ik. De ene 599 en de ander 699.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-23 20:20

xDenies schreef:
Ik heb mij bij BeterBed laten adviseren en voor een nette prijs een nieuwe boxspring + orthopedisch matras (M-Line) aangeschaft. Erg fijn geholpen. Prima kwaliteit, sowieso de boxspring zelf.

Nu na een aantal maanden alleen wat twijfels over het matras maar is natuurlijk aan mezelf om dit op te pakken.

Ja en een matras is heel persoonlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:21

Ik heb echt een hele fijne boxspring van Beter Bed vandaan. Was wel een iets duurder model, niet de goedkoopste die er toen was in ieder geval.

Edit: ik zou geen latten nemen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-23 20:23

Suzanne F. schreef:
Ik heb echt een hele fijne boxspring van Beter Bed vandaan. Was wel een iets duurder model, niet de goedkoopste die er toen was in ieder geval.

Edit: ik zou geen latten nemen.

Nee daarom dacht ik die iets duurdere. Maar weet niet of je dan nog prut koopt. Was het ejige verschil wat ik kon vinden.

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:23

Ik slaap inmiddels al 6,5 jaar op een boxspring van beter bed, zonder problemen. Dus ja ik denk dat je idd bevooroordeeld bent wat niet nodig is.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:28

Ons logeerbed is ook een boxspring van Beter Bed. Ik slaap/lig er prima op.

Doe wel en zie niet om

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:37

Zonnetje81 schreef:
Weet jij welke van de twee ik beter kan nemen? De een is met latten dacht ik en de ander met veren. In de juiste maat scheelt het 100 euro dacht ik. De ene 599 en de ander 699.

Wat voor veren? Latten zou ik zelf niet doen.

Wij hebben deze gedaan. Deze was oorpspronkelijk voor op de logeerkamer maar wordt inmiddels elke avond gebruikt:
https://www.slaaploods.nl/boxspring-basic

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 21:40

Hey, precies die heb ik dus ook en bevalt nog steeds goed zoals eerder aangegeven :-)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 21:45

Wij slapen zelf op een goedkopere boxspring. De matrassen en topper waren na 5 jaar op. Toen Auping matrassen gekocht en op de losse boxspring gelegd. Wij slapen nu heerlijk. Wel is onze box een met veren, latten zou ik niet doen. Lijkt me ook niet echt lekker maar is persoonlijk denk ik

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 21:46

Even gekeken, die van mij was een Karlsson. Keer in de afprijzing gekocht voor de helft ofzo.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 22:02

Wij hebben onze boxspring ook bij beter bed gekocht. Enorme spijt van de matrassen, die hebben we uiteindelijk weggedaan en bij een andere duurdere beddenwinkel nieuwe gekocht. Nu ligt het bed echt goddelijk :)

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 22:50

Zonnetje81 schreef:
Ik heb een boxspring nodig puur voor de show/logeerbed.

Ik ben zelf geen fan van winkels zoals beterbed kwantum etc. Maar misschien bevooroordeeld…?

Is de goedkope losse boxspring van beterbed echt rommel of kan dat prima door als logeerbed vroeg ik mezelf af?

Dus ik dacht misschien zitten hier wel ervaringsdeskundigen!!

Wat leuks zoeken via marktplaats.. je had zelf matrassen zei je

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 23:28

Mijn 2 tieners slapen al een jaar of 4 op boxspring van Beter Bed. Mijn ouders blijven geregeld logeren en slapen er heerlijk in (70+ en stevig postuur)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 23:35

Hier al jaren een gewoon bed van beter bed. Gok dat ik bed al zo'n 12 a 13 jaar heb. De electrische lattenbodems werken niet allemaal meer
En heb de matrassen niet van beterbed

Stukje voor stukje, beetje bij beetje, komt er een mooie foto tot stand.
http://www.marjoleinreekersfotografie.nl/

Rodevlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 13:35

Ik zou heel blij worden als ik bij jou kom logeren en ik mag op een boxspring van beter bed liggen, dat is meestal gewoon een luchtbed :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-23 13:38

Zonnebloem92 schreef:
Ik zou heel blij worden als ik bij jou kom logeren en ik mag op een boxspring van beter bed liggen, dat is meestal gewoon een luchtbed :')

Hahaha, :') :') ik heb een huis met 4 volwaardige slaapkamers, 1 is dan mijn slaapkamer, 1 kledingkasten kamer. En omdat ik de matrassen toch heb liggen wil ik dus 1 kamer inrichten als logeerkamer en leuk inrichten. Dan is het boven niet zo leeg.

En dan heb ik nog 3 andere goede matrassen liggen......kan nog wel een slaapkamer maken :')

En wie weet als ik ooit nog een partner krijg die snurkt dan kan ik vluchten. :')

edit:
en de twee matrassen zijn hele dure van auping nog maar 4 jaar oud dus je zou slapen als een prinses :j

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 13:44

Wij hebben in onze familie al 10 jaar boxsprings van 1dagactie.nl. Als je de site ziet oogt het onbetrouwbaar, maar in de praktijk is dat niet zo. Binnen onze familie hebben we er al 8 besteld en tevreden over elk bed.

Super goedkoop, niet stuk te krijgen en slapen erg fijn. Heb op diverse varianten geslapen. Je bestelt er momenteel voor 299 euro een volledige 1-persoons boxspring inclusief matras én topmatras.

Beat drums, not people!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-23 22:05

Ik ga eens op die site kijken.

Edit:
Maar ik heb alle matrassen niet nodig...haha want ik heb al zoveel matrassen in huis liggen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie