Mijn voorkeur is om ooit ergens vrijstaand te wonen, dat mag klein zijn, maar met de buren en eind verderop. Rust en ruimte. Ik plan ook weer vakantie als ik er van terug ben, altijd iets om naar uit te kijken.
Ik zoek soms de drukte zelf op maar dan op mijn manier, ik ga bijvoorbeeld weleens alleen naar concerten of theater.
Ik ben ook behoorlijk perfectionistisch en dat heeft zijn voor en nadelen. Vooral op het werk heb ik soms (terwijl bijna niemand het zal merken) moeilijke periodes. En dat doe je toch heel veel uur in het leven dus het kan best wel invloed hebben. Terwijl ik wel echt een leuke baan heb, dus daar ligt het niet aan.
Ik snap soms ook niet goed dat er mensen zijn die schreeuwen, schelden, agressie gebruiken etc
Hoewel schreeuwen denk ik best lekker kan zijn... in je eentje in the middle of nowhere in het niets.
Overigens kan ik soms ook ontzettend genieten van de wereld, als ik een regenboog zie, druppels aan takken hangen, vogels hoor fluiten, vlinders zie fladderen, buiten liggen onder een sterrenhemel, paddenstoelen zoeken, verwarmd worden door zonnestralen. Dan hoop ik dat de mensen die boos zijn of verdrietig misschien ook iets minder boos verdrietig zijn als ze dit soort dingen ook zien.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 06-01-23 00:17, in het totaal 2 keer bewerkt