Ik start op enig termijn bij een nieuwe baan en heb hier de mogelijkheid om een lease auto te rijden.
Maar ik vind het allemaal wat verwarrend om eerlijk te zijn. Wat kan nu wel, wat niet, waar moet ik rekening mee houden waar ik waarschijnlijk niet aan denk.. en zo voorts..
Het gaat om een consultant functie in de IT dus bij vlagen het hele land door, kantoor zelf ligt ook op ff ruim een uur rijden. Het moet dus een comfortabele auto zijn.
op dit moment heb ik een eigen BMW 118 van 16 jaar oud met 163000 op de teller. Braaf beessie, niet teveel geks mee aan de hand maar ik zou wel graag ook prive naar een auto met cruise control willen. Oftewel, ik wil de lease auto prive gaan rijden.
Ik vind het heel lastig om nu te berekenen wat het moet gaan kosten, of het opweegt tegen de kosten van een losse prive auto etcetera.
Dit alles gecombineerd met dat ik zelf een voorstel moet gaan uitbrengen over wat ik zou willen gaan verdienen maakt dat ik het even kwijt ben. Ik ben heel slecht in mezelf qua waarde inschatten en wat een fatsoenlijk voorstel is zonder dat ik ze meteen een verkeerd of totaal onrealistisch beeld geef.
Is er iemand die me hier bij zou kunnen helpen met ervaringen en tips?