Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
MamaMiesje schreef:MAAR: als het toch een lease auto is, waarom breng je hem niet terug naar de garage/dealer? Laat ze hem maar repareren en/of je een ander exemplaar meegeven toch?
foxy80 schreef:Mijn vorige auto was een V40 en nooit herrie mee gehad. Maar had geen autopilot functie, alleen cruise control.
JudithGigi schreef:Ook geen ervaring met het merk, maar wel ook problemen met de autopilot functie van de leaseauto van mijn vriend... Ding probeert je soms andere voertuigen in te werpen op 60 wegen (want middle of lane assist) en probeert noodstoppen te maken midden op de snelweg terwijl er geen auto voor me rijdt...
Ik houd het wel bij mijn "domme" honda voorlopig...
JudithGigi schreef:Ook geen ervaring met het merk, maar wel ook problemen met de autopilot functie van de leaseauto van mijn vriend... Ding probeert je soms andere voertuigen in te werpen op 60 wegen (want middle of lane assist) en probeert noodstoppen te maken midden op de snelweg terwijl er geen auto voor me rijdt...
Ik houd het wel bij mijn "domme" honda voorlopig...
Renee1991 schreef:Wauw, dat klinkt echt top. Ik heb al niet zo'n hoge pet op van MG, maar dit bevestigt het wel. Is het koop of lease? Indien het laatste, zou ik erop staan dat je een andere auto mag uitkiezen. De auto voldoet niet aan waar hij aan moet voldoen volgens het leasecontract.
Tarico schreef:foxy80 schreef:- de autopilot probeert je te vermoorden. Of hij detecteert geen stilstaande wagen voor je of hij besluit zonder reden opeens uit alle macht te remmen.
Klinkt als mijn Tesla. Leuk als er een auto achter je rijdt of de trailer aangekoppeld is
ikke schreef:foxy80 schreef:Mijn vorige auto was een V40 en nooit herrie mee gehad. Maar had geen autopilot functie, alleen cruise control.
Ja, de V70 doet het ook prima, maar die is 20 jaar oud; toen bestond veel van die onzin nog niet en wat er was zit er niet allemaal op (parkeersensoren).
foxy80 schreef:Vanmorgen wil ik puur elektrisch rijden, geeft hij foutmelding:
"EV functie wordt niet ondersteunT"
Een dt-fout ook nog.
Bij de carwash geconstateerd dat de plastic wielomkasting achteraan (is SUV type) niet 100% op het koetswerk aansluit. Leuk voor druppels en roestvorming.
Na carwash kon ik wel puur elektrisch rijden.
foxy80 schreef:MamaMiesje schreef:MAAR: als het toch een lease auto is, waarom breng je hem niet terug naar de garage/dealer? Laat ze hem maar repareren en/of je een ander exemplaar meegeven toch?
Alle klachten zijn al over gemaakt, maar hij rijdt, dus doe ik hem voorlopig niet binnen.
Andere collega heeft een EV van MG en die heeft ook zo´ n noodstop ´s nacht op de autostrade gehad en continue foutmeldingen en storingen, dus die wil hem wel binnen leveren voor nazicht/herstel: 5 tot 6 weken is hij dan auto kwijt!
Gebruikers op dit forum: boyca, cariena1, GoogleAdsense, Kayleigh__, santaju en 14 bezoekers