Microfoon voor opnames Go pro

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Earth

Microfoon voor opnames Go pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-22 19:49

Ik wil filmpjes maken, maar het geluid van de go pro is niet top. Nu zou ik graag een microfoontje willen voor op mn jas, maar welke? Ik heb de go Pro 7 silver. Het mag ook eentje zijn die ik aan mn telefoon kan verbinden, als ik dan maar de audio makkelijk met mn go pro materiaal kan verbinden :)

Run forrest run!!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 06:30

Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 25-11-22 06:35, in het totaal 1 keer bewerkt

It's not how good you are, but how good you want to be!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 06:34

Ik gebruik de Tascam DR10. Heel goede kwaliteit, het opname-kastje duw je in je binnenzak of clip je aan je riem/broek.
Met de telefoon kan ook inderdaad als je telefoon nog een 3.5mm ingang heeft, dan zou ik een Røde lavalier kopen. Rechtstreeks in de gopro zou niet mijn voorkeur hebben omdat je dan steeds met kabels in beeld zit te klooien. Je kan voor elk shot even in je handen klappen om beeld en geluid makkelijker te synchroniseren, al is er ook software die dat automatisch kan.

Edit; voor het aansluiten van een lavalier microfoon op je telefoon in de koptelefoon-ingang heb je een adapter kabeltje nodig.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie