Polaroids op een leuke manier ophangen

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

Polaroids op een leuke manier ophangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 17:26

Ik ben vast niet de enige met een polaroid camera, en ik heb zoveel polaroids dat ik nu ik verhuisd ben en een groter huis heb ze graag op een leuke manier wil ophangen.

Ik ben al flink aan het kijken op Pinterest en Google naar inspiratie maar ik ben wel benieuwd of hier mensen zijn die hun Polaroids leuk hebben opgehangen en dat willen showen om mij aan inspiratie te helpen :D

Druif_01

Re: Polaroids op een leuke manier ophangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:01

Wij hadden in het trappengat, langs de muur, een touw gespannen en daar alle foto’s met kleine wasknijpertjes aan gehangen. Nu willen we ze in een grote lijst doen met een soort collage, maar we moeten nog wat foto’s sparen :D

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 11:42

Druif_01 schreef:
Wij hadden in het trappengat, langs de muur, een touw gespannen en daar alle foto’s met kleine wasknijpertjes aan gehangen. Nu willen we ze in een grote lijst doen met een soort collage, maar we moeten nog wat foto’s sparen :D

Mag ik misschien zien hoe dat er uit ziet? Ik moet dingen echt zien anders kan ik het lastig inbeelden hoe het er dan uit ziet :P mag ook prive hoor ik doe er verder niks mee.

Cilli96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 13:45

Ik doe erg mijn best om foutloos te schrijven en de spellingregels toe te passen, door mijn dyslexie zie ik de fouten helaas niet altijd. Mijn excuses als hierdoor mijn berichten soms wat moeilijker te lezen zijn!

Brainless

Re: Polaroids op een leuke manier ophangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:07

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:19

Annet_Dottie schreef:
Druif_01 schreef:

Mag ik misschien zien hoe dat er uit ziet? Ik moet dingen echt zien anders kan ik het lastig inbeelden hoe het er dan uit ziet :P mag ook prive hoor ik doe er verder niks mee.

Dat zou wel mogen, maar ze hangen er niet meer, omdat we ze dus anders willen gaan doen.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie