Ik ben al flink aan het kijken op Pinterest en Google naar inspiratie maar ik ben wel benieuwd of hier mensen zijn die hun Polaroids leuk hebben opgehangen en dat willen showen om mij aan inspiratie te helpen

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Druif_01 schreef:Wij hadden in het trappengat, langs de muur, een touw gespannen en daar alle foto’s met kleine wasknijpertjes aan gehangen. Nu willen we ze in een grote lijst doen met een soort collage, maar we moeten nog wat foto’s sparen
Annet_Dottie schreef:Druif_01 schreef:Wij hadden in het trappengat, langs de muur, een touw gespannen en daar alle foto’s met kleine wasknijpertjes aan gehangen. Nu willen we ze in een grote lijst doen met een soort collage, maar we moeten nog wat foto’s sparen
Mag ik misschien zien hoe dat er uit ziet? Ik moet dingen echt zien anders kan ik het lastig inbeelden hoe het er dan uit zietmag ook prive hoor ik doe er verder niks mee.
Gebruikers op dit forum: Chantalla, Chinas, Crista, Indy_Mouse_9, lukka63, mino1, Paloma_Janet, redbutton, sabine1979, wiifke, xMarianne, YandexBot en 26 bezoekers