Na een paar weken klooien en googlen besluit ik me toch te wenden tot Bokt. Ik ga mijn jaarlijkse fotoalbum maken van mijn paard, en hou op mijn telefoon altijd heel netjes alles in mappen bij in de 'Galerij app' van Android. Daar staat dus een mapje (map, stuk of 1500 foto's/video's
) waar alles bij elkaar is gebracht van mijn paard. Nou krijg ik op geen enkele manier dat mapje op mijn laptop. Ik heb mijn telefoon direct verbonden met de laptop, maar dan zie ik niet dezelfde mappenverdeling als op mijn telefoon. Ik heb het met Dropbox geprobeerd maar ook dan moet ik 1 voor 1 alle foto's in het grotere geheel opzoeken. Is er een manier waarop ik niet weer alles bij elkaar hoef te zoeken, en het hele mapje in een keer kan verplaatsen naar mijn telefoon?
Alvast dank voor jullie hulp!

alle fotos zijn dus óf weg óf weer opgenomen in het grotere geheel van alle fotos& videos die ik op mijn telefoon heb staan. Mega poedersuiker, alle moeite die ik in mapjes heb gestoken is dus voor niks geweest en ik mag het opnieuw gaan uitzoeken.