Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Een aantal weken geleden voor het eerst naar Carré geweest en ik raad Q-Park Centrum Oost aan. Even de Q-Park app installeren en je kan zó in en uit rijden en het wordt gewoon van je bankrekening afgeschreven. Het was iets van 8 minuten lopen en de garage heeft mooie ruime plekken en is goed afgesloten. Ik had niet vooraf gereserveerd en dit bleek ook echt niet nodig, ondanks een concert van een hele grote band (Muse). Uiteindelijk voor een dikke 4 uur €15 betaald, helemaal prima in hartje Amsterdam.
FrNo schreef:Rawr schreef:Een aantal weken geleden voor het eerst naar Carré geweest en ik raad Q-Park Centrum Oost aan. Even de Q-Park app installeren en je kan zó in en uit rijden en het wordt gewoon van je bankrekening afgeschreven. Het was iets van 8 minuten lopen en de garage heeft mooie ruime plekken en is goed afgesloten. Ik had niet vooraf gereserveerd en dit bleek ook echt niet nodig, ondanks een concert van een hele grote band (Muse). Uiteindelijk voor een dikke 4 uur €15 betaald, helemaal prima in hartje Amsterdam.
Deze hadden wij inderdaad.(zie mijn eerder bericht) Ruime plekken en afgesloten. 's avonds geen last gehad van paaltjes, we zaten redelijk snel op de grote weg.
Soepblik schreef:Ik woon zelf in de binnenstad van Amsterdam, en echt: doe het niet. Zeker 's avonds als alle paaltjes omhoog gaan is het een groot doolhof. Ik zou als ik jouw was ergens op Noord parkeren en dan gewoon de pond pakken of de noord zuid lijn met de metro. Carre is op loopafstand van veel OV aansluitingen, en het is een prachtige wandeling.
Popstra schreef:Maar als je dan toch voor niks kan reizen waarom parkeer je dan niet lekker dichtbij (Waterlooplein) en loop je dat piep stukje?
Zo vaak kom je daar toch niet. Zou het er dan lekker van nemen ook en het mezelf makkelijk maken.
Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, 98xsophiex98, _Jody_, Danij, fohadie, ImkeTarek, Isabel, Laurahh, Mama3, mirriezz, Momo94, Nanu, NorwayFjord, Novastar, Roihi, Selina, Supervixen, Sure_lee, YandexBot en 57 bezoekers