Nieuwe oordopjes

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maralyn

Berichten: 10628
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Nieuwe oordopjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-22 21:59

Daar gaan we dan!!!

Na 12 jaar Sony te hebben gehad, van 19,99 van de mediamarkt...
Met kruislings achter mijn nek langs...

Zijn ze nu ten einde gekomen.

Ze hebben van alles doorstaan, niet alleen weer in winter. Maar ook de wasmachine. En ook de paardenbak.

Maar de hond van stal, maakte er spagetti van :')

Eigen schuld, dikke bult!

Maar ik moet nu wel nieuwe.

Het liefst heb ik dezelfde. Maar zijn die überhaupt nog wel te krijgen??

Of moet ik voor iets anders gaan?

Draadloos?
Moet tegen een lompe blonde muts kunnen.
Dus, tegen een stootje, regen en misschien een wasmachine, is wel handig.

Wie helpt mij mee??

Melyoramel

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 22:47

Afhankelijk wat je er mee wilt doen.

Ik heb momenteel Aftershokz Aeropex, draadloze bone-conduction ‘oordopjes’. Maar ze gaan je oren niet in, waardoor je niet bent afgesloten van de rest van de wereld :+

Precies wat ik wilde, want over-ear zijn vaak te lomp voor tijdens sporten/schoonmaken en mijn oren en hoofd worden te heet ervan. En ze sluiten teveel geluid van buiten uit.
On-ear krijg ik echt pijn aan mijn oren van.
In-ear krijg ik vaak op den duur ook oorpijn van en ze moeten maar net goed zitten. Wat met sommige modellen echt niet te doen is.

Met deze Aeropex bone-conduction hoor ik de rest van mijn omgeving nog, geluid is (verbazingwekkend) goed voor muziek oen luisterboeken, ik kan het dragen zonder ongemakken (zelfs met bril), ze zijn draadloos, gaan een goede 8 uur mee voor het opgeladen moet worden en ze zijn ook IP67 waterdicht.
Je kan ze ook makkelijk om je nek dragen als je het niet gebruikt, of gewoon op je hoofd/oren laten zitten.

Ze zijn wel wat duurder dan wat je had, maar ik vind ze perfect :) Maar het is natuurlijk maar wat je zoekt!

loulou

Berichten: 14875
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 22:53

Na een aantal goedkope te hebben gehad, heb ik nu die van jbl. Die bevallen echt heel goed. Nooit gedacht dat ik noise cancalling zo fijn zou vinden.

Vallen hebben ze al een aantal keer overleefd. Wasmachine gelukkig niet niet getest

Jessica_K

Berichten: 404
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 22:54

Ik heb voor bij de paarden Teufel Move BT oordopjes. Bluetoothverbinding met je telefoon, maar wel onderling met een draadje verbonden zodat je ze om je nek kunt hangen of één dopje uit kunt doen zonder hem kwijt te raken. Geluid is top. Kunnen goed tegen een stootje en vuiligheid. Wasmachine lijkt mij niet, maar heb dit niet uitgeprobeerd.. Denk dat je weinig oordopjes zult vinden die daar tegen kunnen.

Telpeva

Berichten: 15678
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 23:04

Waar ik rekening mee zou houden is dat niet elke telefoon meer zo'n opening heeft waar je een draadje voor oordopjes of een koptelefoon in kunt pluggen, wellicht dat dat iets is om rekening mee te houden...

...zei de muts, wiens bluetooth koptelefoon het vorige week heeft begeven, die dacht slim te zijn... want er liggen nog oordopjes met draadje in de lade! want wie wat bewaard die heeft wat!! de teleurstelling was groot toen ik er achter kwam dat die nu onbruikbaar en overbodig zijn geworden _O-

maralyn

Berichten: 10628
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-22 23:12

Telpeva schreef:
Waar ik rekening mee zou houden is dat niet elke telefoon meer zo'n opening heeft waar je een draadje voor oordopjes of een koptelefoon in kunt pluggen, wellicht dat dat iets is om rekening mee te houden...

...zei de muts, wiens bluetooth koptelefoon het vorige week heeft begeven, die dacht slim te zijn... want er liggen nog oordopjes met draadje in de lade! want wie wat bewaard die heeft wat!! de teleurstelling was groot toen ik er achter kwam dat die nu onbruikbaar en overbodig zijn geworden _O-


Ik heb gelukkig nog één met prik gaatje Hahaha!! Yess!!

Dandelion07

Berichten: 816
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 23:13

Action :D
Solix lucid van vgm 7.99. Bluetooth verbinding. Was machine nig niet geprobeerd. Bak wel en 2 weken in het stof op stal wel. Vallen gaat maar die van mij zijn wel wat beschadigd ondertussen. Zelfs ik houd ze redelijk heel en dat zegt heel wat. Ik doe met andere oortjes 4 weken en met deze al een jaar. Ik heb wel waar het geluid uit komt dat zeg maar gaasje weggehaald omdat daarin vuiltjes opging hopen en er geen tot weinig geluid meer uitkwam.

maralyn

Berichten: 10628
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-22 07:47

Dandelion07 schreef:
Action :D
Solix lucid van vgm 7.99. Bluetooth verbinding. Was machine nig niet geprobeerd. Bak wel en 2 weken in het stof op stal wel. Vallen gaat maar die van mij zijn wel wat beschadigd ondertussen. Zelfs ik houd ze redelijk heel en dat zegt heel wat. Ik doe met andere oortjes 4 weken en met deze al een jaar. Ik heb wel waar het geluid uit komt dat zeg maar gaasje weggehaald omdat daarin vuiltjes opging hopen en er geen tot weinig geluid meer uitkwam.


Voor die prijs is dat mijn gokje wel waar.