Smartphone synchroniseren met pc

Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fearn

Smartphone synchroniseren met pc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-22 16:15

Hoi :D

Ik probeerde al te googelen maar kom op allerlei verschillende dingen uit..

Ik wil graag mijn smartphone (samsung) automatisch laten synchroniseren met mijn PC (windows); voor het geval dat als mijn telefoon stuk gaat, kwijt raakt of wordt gestolen (je weet t nooit), dat ik mijn bestanden altijd terug kan vinden. Ook dat je via andere computers (met inlog oid) je bestanden terug kan vinden, mocht je weg van huis zijn.

Dus niet alleen voor foto's maar ook notities, contacten, berichten enz..

Wat is het beste programma dat ik daarvoor kan gebruiken (en het makkelijkst in gebruik? Ik wil er niet steeds op hoeven letten, t moet echt automatisch)?

Ik wil er ook wel iets voor betalen, als het maar niet overdreven veel is :)

Thanks!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 16:59

ik weet niet watvoor notities en berichten je gesyncroniseerd wilt, maar ik heb alles al via google.
Standaard mn contacten, whatsapp is ook "gewoon" geupdate in whatsapp. Alleen dan sms-berichten wat ik wsl niet heb, maar de hoeveelheid daarvan is ook verwaarloosbaar
Notities maak ik eigenlijk standaard in keep.google.com

Niet alle dwalers bennen verdwaald

Supervixen

Re: Smartphone synchroniseren met pc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:47

Gewoon je oplaadkabel in de usb poort doen, de telefoon zoeken op deze computer en dan de bestanden kopiëren naar een mapje op je pc?
Zo heb ik het altijd wel gedaan.
Ging prima.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-22 17:53

Supervixen schreef:
Gewoon je oplaadkabel in de usb poort doen, de telefoon zoeken op deze computer en dan de bestanden kopiëren naar een mapje op je pc?
Zo heb ik het altijd wel gedaan.
Ging prima.

Maar daar heb je niks aan als je telefoon verloren raakt/gestolen en je hebt nog niet alles overgezet :P

Daarom zou ik willen dat t dagelijks automatisch geüpdatet wordt..

@Morganlefay die is idd handig maar je moet nog steeds via je telefoon voor sommige dingen toegang verlenen..

Ik denk dat ik onedrive ga proberen

Die van de notities klinkt ook handig @siskeh :D

siskeh

Re: Smartphone synchroniseren met pc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:55

notities met keep is érg handig vind ik... foto's en contacten zijn al ook al gesychroniseerd, weet niet wat je dan nog meer zou willen?

Niet alle dwalers bennen verdwaald

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie