Hevonen schreef:Misschien kan de producent/leverancier je helpen, heel misschien een goede electronicazaak (Die hebben vaak alle mogelijke kleine onderdeeltjes), maar ik zou ook gaan voor 3D-printen. Van veel onderdelen en dingen zijn online tekeningen te vinden en handige lieden kunnen die ook voor je maken...
Hier heb ik ook wel aan gedacht maar vraag me af of ze ook dat soort kleine losse onderdeeltjes zouden hebben.
Hij is al een jaar op 3 geleden aangeschaft ook.
DubbelFun schreef:Een klein beetje epoxylijm op het asje en het wieltje er op klemmen. Dan met een tiewrapje* vastklemmen. Goed laten drogen en het gaat nergens meer naar toe

*na drogen kan het tiewrapje er weer af of als het niet in de weg zit kun je het ook laten zitten.
Ik heb ze nu gelijmd en met een lijmklem laten drogen maar dit gaat uiteindelijk ook weer loslaten want er staat best veel spanning op doordat de kop van die clown best zwaar is.
Een tiewrap erom heen laten zitten is geen ruimte voor omdat het ‘rolletje’ moet kunnen draaien.
Voor nu is hij even gefikst maar ja dat was hij vorig jaar ook dus hoopte eigenlijk op een nieuw onderdeeltje te kunnen vinden dat we hem niet steeds uit elkaar hoeven te halen.
Tis best een goed elke keer.
Dus mocht er iemand zijn die dat kan 3d printen hoor ik het graag