Facebookbericht promoten, ik snap er niks van

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 8298
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: Ergens oost

Facebookbericht promoten, ik snap er niks van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 12:33

Ik krijg op mijn pagina steeds het bericht dat ik mijn facebookbericht kan promoten voor €10.-, maar als ik dat wil doen zegt ie dat ik geen tegoed op mijn account heb. Maar nu kom ik er niet uit, moet ik dus eerst tegoed plaatsen, dus eigenlijk alsnog geld uitgeven aan de pagina voordat ik dat tegoed kan gebruiken of doe ik iets niet helemaal goed?

moonsparkle
Berichten: 22045
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 13:04

Ik heb het antwoord niet, sorry, maar ik volg want ik vraag me weleens af of het het waard is.

Earth

Berichten: 8298
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: Ergens oost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 13:12

moonsparkle schreef:
Ik heb het antwoord niet, sorry, maar ik volg want ik vraag me weleens af of het het waard is.


ja ik ben dus ook benieuwd. Als ik er geld voor op moet zetten en dat er weer af kan halen is dat prima, maar ik wil er geen geld aan uitgeven. Maar ze lijken te doen alsof je gratis je bericht kunt promoten, maar ik kan dus niet terugvinden of dat ook zo is.

Muurp

Berichten: 15143
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Facebookbericht promoten, ik snap er niks van

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 13:14

Volgens mij is dat een marketingtrucje en moet je inderdaad dus eerst geld op het account zetten.
En je kunt het geld er sowieso niet afhalen als je het erop hebt gezet :)

Promoten helpt wel, maar dan moet je je klant dus wel echt goed kennen, dan kun je namelijk specifiek targetten op de tijdlijn van gebruikers.

Earth

Berichten: 8298
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: Ergens oost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-22 13:36

Muurp schreef:
Volgens mij is dat een marketingtrucje en moet je inderdaad dus eerst geld op het account zetten.
En je kunt het geld er sowieso niet afhalen als je het erop hebt gezet :)

Promoten helpt wel, maar dan moet je je klant dus wel echt goed kennen, dan kun je namelijk specifiek targetten op de tijdlijn van gebruikers.


Ja ik wilde alleen een bericht promoten binnen mijn volgers, ik hoef er niet perse extra volgers bij. Maar dan gaan we dat gewoon niet doen :P

Palmera

Berichten: 9531
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 13:54

moonsparkle schreef:
Ik heb het antwoord niet, sorry, maar ik volg want ik vraag me weleens af of het het waard is.

Wat mij opvalt is dat 8k steeds dezelfde pagina of bericht advertentie zie van lokale bedrijven. Ook als ik daar op reageer (like, opmerking) komen dezelfde terug.

Vul zelf maar in of je dat zinvol vindt, als er beloofd word jouw bericht 10000 keer te promoten, en dat is 100x aan 100 dezelfde personen.