Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
mar_fay schreef:Huis voor is inmiddels twee keer verkocht en huis achter (het onze) een keer (aan ons). Deling is destijds ook vastgelegd bij de notaris et cetera. Dus dat zal wel goed zitten.
tiwi1969 schreef:Staat er wat in de splitsingsakte over deze of in het algemeen leidingen die je moet gedogen?
Als daar niks staat dan heb je een goede kans dat de buren dit moeten oplossen, als het in de splitsingsakte staat dan heb jij pech of zou je met de buren kunnen overleggen om het op jou kosten te laten aanpassen.
Kinke schreef:buizen waar stroom op staat? Dat klinkt sowieso dubieus
scrabbel schreef:Ik snap hem denk ik niet helemaal.
Ik lees er lopen 2 buizen met stroom die jullie weg willen hebben. Ook ivm stankoverlast en geluidsoverlast willen jullie dingen veranderen.
Als jullie het niet mooi of fijn vinden zou ik zeggen verplaats het op jullie kosten.
Dus denk dat ik iets niet helemaal snap.
Jennyj01 schreef:Of je vraagt je buren even om langs te komen nu alles open ligt. Zij kunnen wellicht opheldering geven over de leidingen. En voor hun is het ook handig om te weten hoe de situatie aan jullie kant is. Zij kunnen dan gelijk zien dat jullie dingen gaan aanpassen en dat ze daar in de toekomst misschien niet meer bij kunnen. Dus nu een aanpassing nodig hebben.