Binnendeur schuifdeur met kattenluik

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Liselot

Binnendeur schuifdeur met kattenluik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-22 08:45

Tussen de keuken en bijkeuken willen we graag een schuifdeur plaatsen.
Grote voorkeur gaat uit naar een staallook deur met deels mat glas en evt een kickplate onderin. Nóg mooier zouden we het vinden de deur gelijk te trekken met de deur die we tussen de woonkamer en hal krijgen en die heeft bij het onderste stuk ook glas.

Nu hebben we 2 katten en willen we de deur wel kunnen sluiten zonder dat ze opgesloten zitten. Er zal dus een kattenluik geplaatst moeten worden. Hebben jullie ervaringen met kattenluiken en schuifdeuren? En dan met name geplaatst in glas?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 17:03

De meeste kattenluiken kunnen ook in glas geplaatst worden. Mogelijk dat je daar dan wel een extra montage setje voor moet bestellen.

Mijn kattenluiken, in gewone deuren, steken aan beide kanten wat uit. Als de schuifdeur vlak langs de muur komt is dat niet zo handig. Of de boel gaat stuk of de deur kan maar half open.
Dan zou je het luik zoveel mogelijk in de hoek van de deur moeten plaatsen. Maar dan zal die nog steeds een cm of 30 uitsteken.

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]

Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie