Hoi bokkers!Ik bevind me op het moment in Italië en ik kom me toch een interessant voorwerp tegen...Het is te vinden in de keuken. Wie o wie weet waar dit voor is?Groetjes,Nieuwsgierig aachje
zonnebloem18 schreef:Een servethouderIs het echt? Waarom zit er dan zo'n onhandig grote bal op In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord!
Blackbirb schreef:zonnebloem18 schreef:Een servethouderIs het echt? Waarom zit er dan zo'n onhandig grote bal op In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord!zodat ze niet zouden wegwaaien als je ze buiten gebruikt denk ik
Als je er servetten in legt zorgt de bal ervoor dat ze niet wegwaaien.https://www.ikea.com/us/en/images/produ ... 463_s5.jpgZelfs Ikea heeft ze.
Kuggur schreef:Nah, het is een plumbus.Ja!Verder iedereen bedankt voor de antwoorden, kunnen wij weer slapen zonder het idee te hebben dat er een alien in huis is!
servethouder / alien inderdaad... maarreh aachje schrijf je als aagje het is namelijk kort voor agaat, agatha. (mijn oma heette aagje)
pjer schreef:servethouder / alien inderdaad... maarreh aachje schrijf je als aagje het is namelijk kort voor agaat, agatha. (mijn oma heette aagje)Haha ja dat klopt ook. Laten we zeggen dat de alien mijn taalvaardigheid ontnam. Oeps!