Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Sizzle schreef:Grappig, ik geloof niet dat ik verschil merk. Echter moet ik er bij vermelden dat ik sowieso sterk getrained ben op snel een stuk text screenen.
CynthiaV schreef:Ik heb hetzelfde. Ik lees vrij snel, maar dit maakt het een stuk minder inspannend.Nog nooit van gehoord, maar het leest wel lekker. Snel lezen doe ik altijd wel, maar dit voelt rustiger ofzo.
belle_boef schreef:Ik betwijfel of de letters echt overbodig zijn. Waarschijnlijk lees je ze onbewust wel, maar heeft je brein er minder tijd voor nodig omdat het volgende woord je aandacht trekt.Ik kwam het vorige week tegen en vond het heel prettig lezen. Gooi die overbodige letters er maar uit.
xLoki schreef:Dit ging inderdaad viral op LinkedIn, waarbij ook iemand in de reacties een link deelde van een wetenschappelijk onderzoek naar Bionic reading. Resultaat: geen verschil in snelheid van lezen meetbaar ten opzichte van 'normaal' lezen Wel getest bij mensen zonder dyslexie, dus wellicht dat het voor hun nog verschil maakt.
Kuggur schreef:Ik moet zeggen, het maakt me niet zoveel uit. Maar ik ben van mezelf een vrij snelle lezer.
Siersma schreef:Kuggur schreef:Ik moet zeggen, het maakt me niet zoveel uit. Maar ik ben van mezelf een vrij snelle lezer.
Dit heb ik ook. Denk zelfs dat mijn brein het automatisch al een beetje doet
Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Flew, GoogleAdsense, Googlebot, lenaa_tje en 24 bezoekers