Binnenkort is het weer Black Friday en ik heb nog op mijn lijstje een goede kruimeldief staan. Sinds een paar maanden heb ik mijn eigen auto en icm een hond die flink verhaard, wil ik toch op een iets makkelijkere manier mijn auto een beetje netjes kunnen houden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met bepaalde merken? Tips? Mag ook eventueel een stofzuiger zijn die je ook kunt 'ombouwen' tot kruimeldief.
Wij vinden de Dyson dus echt niets We hebben de V10 en je moet continu de knop ingedrukt houden wat erg irritant is. En de batterij is snel leeg en het filter enorm snel vol. En we hebben geen dieren met haren, dus daar komt het niet eens van Het is dat we hem cadeau hebben gekregen, want zelf hadden we hem never nooit niet gekocht
Bloempotje
Geplaatst: 11-10-22 07:35
Ik heb die van black en decker. Dan kan ik de bank dagelijks even snel vrij maken van al het zand en haar .
Drico
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-22 09:56
loulou schreef:
Welk type hebben jullie precies?
Dat is inderdaad wel handig om erbij te vermelden
Ik hoor over de Dyson inderdaad ook wel wisselende verhalen. Sommige mensen vinden ze top en anderen vinden het juist weer niks..
Ik ben heel tevreden over de Rowenta X Force Flex. Als gewone stofzuiger een prima ding maar zeker ook als kruimeldief. Hiervoor een Dyson gehad, maar dat was eens maar nooit meer.
Jester_
Geplaatst: 13-10-22 11:50
xChantal94 schreef:
Ik heb die van black en decker. Dan kan ik de bank dagelijks even snel vrij maken van al het zand en haar .
Heb ik ook en vind ik echt een top ding, heel blij meee