Voice over tiktok?

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonsparkle

Voice over tiktok?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-22 12:07

Weet iemand hoe dat werkt? Ik zie op websites bijvoorbeeld tekst to speak omzetten naar dat kan denk ik alleen bij een iPhone. Ik heb geklikt op audio effecten en kan dan wel inspreken maar als ik op een effect klikt geeft die aan dat het niet beschikbaar is voor deze video.

Wie weet hoe ik dit kan doen?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

dalena

Re: Voice over tiktok?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 12:51

Dan moet je de app in het Engels hebben. Dan typ je een tekst en kan je erop klikken en zie je text-to-speech :)

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten
Odin tegen FIP: https://gofund.me/3f63ea1d

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-22 12:53

dalena schreef:
Dan moet je de app in het Engels hebben. Dan typ je een tekst en kan je erop klikken en zie je text-to-speech :)

Ah ja het is gelukt, alleen heb je dan dus wel alleen een robotstem en kun je niet kiezen zie ik. Bij audio effecten zie ik wel opties staan maar dan krijg ik de melding dat ik ze niet kan gebruiken

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 13:00

moonsparkle schreef:
dalena schreef:

Ah ja het is gelukt, alleen heb je dan dus wel alleen een robotstem en kun je niet kiezen zie ik. Bij audio effecten zie ik wel opties staan maar dan krijg ik de melding dat ik ze niet kan gebruiken

Klopt je hebt dan zo'n robotstem. Je kan wel effecten gebruiken bij je eigen stem. Ik heb Samsung trouwens :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-22 13:16

Hoe dan? Als ik een stukje audio opneem zegt tiktok iets met dat de video dat niet geschikt voor is

dalena

Re: Voice over tiktok?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 13:31

Hm ik zie het ook ja. Nee, dan weet ik dat niet. Sorry!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie